אילוסטרציה
אילוסטרציהפלאש 90

הדבר המתסכל ביותר הוא כשאירוע או תאריך מיוחד אחר נופלים באמצע השבוע- מה שגורם לחוסר יכולת לקחת עבורם בכל פעם יום חופש ולחגוג כמו שצריך.

השנה, ט"ו באב מספק בדיוק את מה שצריך עבור הבילוי המושלם. יום שישי, שמש חמימה וזמן ארוך כדי לצאת משגרת המסעדות ולטייל במקומות קסומים ורומנטיים.

אספנו עבורכם מספר רעיונות למקומות בהם תוכלו לבלות ביחד וכל זה בלי לקחת יום חופש רשמי מהעבודה.

לציון המאורע תאלצו להסתפק בבילוי מקוצר בערב אחרי העבודה, אליו תגיעו תמיד עייפים, מנסים לסחוב את הערב ולדעת שסימנתם וי, ציינתם את התאריך ולפחות לא התעלמתם.

אם אתם גרים בצפון, או שאתם רוצים להתרחק קצת מאוויר המרכז, מוזמנים להגיע לפסגת הר התבור.

למסלול המעגלי הסובב את פסגת ההר אפשר להגיע רק ברכב פרטי, מה שהופך אותו להיות נקי ואינטימי, בדיוק לטיול הזוגי שרציתם ביום האהבה.

שני ק"מ של הליכה בצל יחסי, עם נוף עוצר נשימה לעמק יזרעאל ולהרי נצרת ולרגע ההרגשה היא כאילו אתם על פסגת העולם ואיש לא יוכל לעצור אתכם.

כל מה שאתם צריכים: מים, נעלי הליכה ומפת סימון שבילים גליל תחתון (ליתר ביטחון).

כשתחזרו: תוכלו להגיד שעשיתם עוד קטע משביל ישראל.

קצת יותר צפונה, על גבול לבנון, תוכלו לבקר בנחל עיון הקסום הזורם לצד מטולה, ומשלב נוף מטעים ופרדסים, תצפית ללבנון ומספר מפלי מים שהמפורסם שבהם הוא מפל התנור.

השקט שסובב אתכם, פכפוך המים, וצורת השמלה הלבנה מקצף המים של המפל, לא יותירו אתכם אדישים לכל היופי הזה. כל שנשאר הוא לעצום לרגע את העיניים, לנשום את אויר הצפון ולהרגיש כאילו אתם יחד בחו"ל.

כל מה שאתם צריכים: מים, חטיפים לנסיעה הארוכה וסלסלת פיקניק לעשות על שפת המים.

כשתחזרו: נצלו את הנסיעה הארוכה להמשיך את השקט והביחד.

אם אין לכם זמן להרחיק צפונה, גם במרכז תמצאו מקומות לבלות בזוג ובלי יותר מידי רעשי רקע.

על הדֵק הרומנטי ביותר בישראל הוצעו כבר עשרות הצעות נישואין, אבל שמורת הטבע חוף השרון לא תהפוך אף פעם לקלישאתית, פשוט כי היא מושלמת.

הנוף הפתוח לים, הרוח שמשכיחה את הלחות של המרכז ואולי האווירה תגרום גם לכם להציע כאן נישואין בביקור הבא. אפשר לעמוד ופשוט ליהנות מהנוף ואפשר לנצל את השמורה לעשות מסלול מעגלי עד 2 ק"מ בתוכה.

כל מה שאתם צריכים: אמנם אנחנו לא בעונה הנכונה לפריחה המדהימה, אבל חפשו את החצב, אולי רק מראהו יגרום לשבירת השרב.

כשתחזרו: תשקלו לבצע שם את הצעת הנישואין שלכם או שחזור לה.

כשהחוף יתמלא, אתם מוזמנים לצפות בו מהמרפסת של המדינה. כשכל הארץ נפרשת לפניך, מאשקלון ואשדוד, דרך מודיעין, נתב"ג, תל-אביב וגוש דן, נתניה והשרון עד חדרה, ובימים טובים גם את הכרמל וחיפה, כל שנותר הוא ליהנות מהשקט, מהיופי ומיין טוב.

כל מה שאתם צריכים: בקבוק יין, וייז לישוב פדואל שבשומרון ומפתח מהש.ג. במקום.

כשתחזרו: כנראה שתחשבו שוב על המגורים בעיר הסואנת.

אחר הצהריים, כשהשמש מורידה מעוצמתה, אחד המקומות היותר יפים להיות בהם הוא הר גמל. אם זכיתם לגור בסמוך למכתשים בדרום הארץ או אם חשקה נפשכם לבלות את השבת באזור מצפה רמון, זה המקום המושלם לשתות בו קפה ולהתכונן לשבת.

שמו של ההר ניתן לו מצורתו שדומה לגמל יושב. בראש ההר נבנתה מרפסת תצפית על מכתש רמון המיוחד.

כל מה שאתם צריכים: רכב ופק"ל קפה.

כשתחזרו: תכננו את הפעם הבאה עם ביקור באתר גמל הסמוך.

שיהיה ט"ו באב מלא אהבה!

הכותב הוא מנכ"ל בשבילנו – מרכז סיור ולימוד