זהבי. קורא לאוהדים להגיע
זהבי. קורא לאוהדים להגיעצילום: פלאש 90

"הזדמנות מצויינת לפתוח את קמפיין מוקדמות המונדיאל ברגל ימין", כך אמר קפטן נבחרת ישראל בכדורגל, הקשר הישראלי המצויין ערן זהבי המשחק בליגה הסינית.

שבועיים לפני משחקה הראשון של נבחרת הכדורגל הישראלית במוקדמות מונדיאל 2018 שיתקיים ברוסיה מול נבחרת איטליה החזקה, נראה שזהבי קצת חרג מפרופורציות.

האיטלקים שמגיעים לאחר טורניר כדורגל מצויין כשהעפילו עד לרבע גמר היורו שם הודחו בידי הנבחרת הגרמנית, יתארחו בישראל בתאריך ה-5 לספטמבר למשחק שיתקיים באצטדיון סמי עופר שבחיפה.

אין מדובר בעוד משחק הכנה או משחק ידידות, אלא למעשה מדובר בהזדמנות פז לנצח את האיטלקים לראשונה בתולדות הנבחרת הישראלית. לשם כך בנבחרת ישראל יצאו היום (רביעי) בקריאה לאוהדי הנבחרת וישראל בכלל לתמוך בנבחרת הישראלית בכדי לנסות ולעשות היסטוריה.

מכירת הכרטיסים למשחקה של הנבחרת כבר החלה כשמנתונים שנשלחו על ידי ההתאחדות לכדורגל עולה כי עד כה נמכרו יותר מ-12,000 מנויים למשחקי הנבחרת, מה שאומר שככל הנראה מכירת מעט הכרטיסים שעוד נותרו תסתיים במהרה.

"לפגוש את איטליה מול אצטדיון מלא זאת חוויה של פעם בחיים, ואני משוכנע שבמשחק נתון הכל אפשרי", אמר קפטן הנבחרת זהבי. "גם מול איטליה הגדולה זאת הזדמנות מצוינת לפתוח קמפיין ברגל ימין ולהוכיח שלכדורגל הישראלי ולכדורגלן הישראלי יש יכולות לא מבוטלות".

עוד אמר זהבי, "הקהל שתומך בנבחרת כבר דחף אותה לא פעם לניצחונות שאף אחד לא חלם עליהם לפני שריקת הפתיחה".

גם מאמן הנבחרת החדש, אלישע לוי קרא לאוהדים הרבים להגיע ולתמוך בנבחרת במשחקה הראשון מול נבחרת איטליה החזקה כשאמר "אין דבר שאני והשחקנים רוצים יותר מאשר להתעלות מול עשרות אלפי אוהדים ואוהדות שבאו להיות אתנו ולדחוף אותנו קדימה".

"אמנם יש לי המון כבוד למעצמת כדורגל בסדר הגודל של איטליה, ועדיין אני חדור אמונה שזאת ההזדמנות שכל שחקן מחכה לה כדי לתת את הטוב ביותר שלו. נתכונן היטב למפגש האטרקטיבי ונשחק בראש מורם מהדקה הראשונה ועד לאחרונה. יחד עם הקהל, הכל אפשרי".