זה היה קשה. לפרקים נראה שהצהובים מתל אביב, שהיו עדיפים, עוד יצטערו על השער המיותר שספגו במשחק הראשון בשבוע שעבר מול ספליט הקרואטית. לבסוף בתום דו קרב פנדלים לאחר ההארכה ניצחו התל אביבים בתוצאה 4:3 והעפילו לשלב הבתים של הליגה האירופית, שם תשחק גם האלופה - הפועל באר שבע.

גם הערב (חמישי) בדומה למשחק הראשון בין שתי הקבוצות הללו, הצהובים מתל אביב שהיו עדיפים על הקרואטים החביבים לא הרשימו יתר על המידה, אבל העיקר היא התוצאה ששולחת את סגנית האלופה אל שלב הבתים של הליגה האירופית, שם תשחק גם היריבה על תואר אליפות הליגה הישראלית - הפועל באר שבע.

אחרי שהמשחק הראשון נגמר בתוצאה 1:2 לזכות מכבי תל אביב, גם המשחק השני בקרואטיה נגמר באותה תוצאה, כשדווקא המארחים הקרואטים הם אלה שעלו הערב ראשונים ליתרון.

הקרואטים ששלטו במשחק במחצית הראשונה, לא פסקו מלנסות לנצל את טעויות ההגנה הצהובה ולסכן את שערו של ראיקוביץ', אך לא הצליחו לנצל זאת לכיבוש שער מהיר.

רק בדקה ה-40 עבדה להם השיטה, כשסוסיץ' הקרואטי ניצל טעות בהגנה אחרי הגבהה לרחבה וכבש מקרוב 0:1.

7 דקות בתוך המחצית השניה הצליח אוסקר סקאריונה להשוות את התוצאה כשכדור חופשי שלו חצה את כל ההגנה של הקרואטים, הפתיע את קליניץ' השוער, פגע בקורה הימנית ונכנס פנימה.

נגמר? ממש לא. בדקה ה-59, שוב שער שהצהובים ספגו ממצב נייח. כדור חופשי נוסף שנשרק לטובת הקרואטים הוביל לשחזור השער הראשון כמעט במדוייק, כששוב סוסיץ' היה מעורב בהתקפה כשהגביה כדור לרחבה וקוסיץ' ניצל טעות בהגנה של מכבי בכדי לדחוק מקרוב פנימה.

בתום 90 הדקות, כשהתוצאה עמדה בעינה על 2:1, בדומה למשחק הקודם בין השתיים, הלכו שתי הקבוצות להארכה, ושגם שם לא הגיעה ההכרעה, הלכו אלה אל נקודת ה-11 מטרים לדו קרב על העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית.

דווקא ברגע האמת כשלו הקרואטים הלא מנוסים כשהחמיצו שלוש בעיטות עונשין, ושער אחרון של אבי ריקן שלח את המכבים לחגוג העפלה נוספת אל שלב הבתים של הליגה האירופית.