או שנחייה על חרבנו או שנמות מחרבם

בראיון לערוץ 7 מתייחס המזרחן פרופ' משה שרון לתעלומת רון ארד, המצב בדרום והסיכויים להסדר מדיני כלשהו עם אבו מאזן והפלסטינים.

פרופ' שרון מדבר בראיון כדרכו, בצורה ישירה, ברורה וללא פחד. הוא אינו חושש לצאת נגד המוסכמות והתקינות הפוליטית ולומר את דבריו כפי שהוא מאמין.

הוא מבהיר כי צריך לדעת שהמטרה של כל ארגוני הטרור סביבנו היא לחסל את היהודים בלי קשר למקום מושבם. לדבריו אין הבדל בין החמאס לפתח' ברצון לחסל את היהודים ואת מדינת ישראל. "כששואלים אותי אם לנצח נחיה על חרבנו אני עונה 'או שנחייה על חרבנו או שנמות על חרבם'. מי שרוצה לחיות בהכחשה או בשקר שימשיך לחיות כך".

"התקינות הפוליטית זה לחיות בשקר", קובע פרופ' שרון, "זה לומר דברים שהם שקר. ואנחנו רואים שכל העולם שקורא לעצמו 'ליברלי' מוכן לחיות בהכחשה כאילו לא קיים איסלאם מיליטנטי, לא קיים טרוריזם ולא קיים שום דבר אחר. הם מוכנים לחיות בהכחשה ובלבד שהרעיונות הנשגבים עליהם הם רוצים לחיות יתקיימו".

לדבריו, מי שלא רוצה לחיות בשקר ומסתכל על המציאות כפי שהיא, רואה שהערבים רוצים לחסל אותנו מאז שנולד הרעיון הציוני. על המצב בגבול רצועת עזה הוא אומר, "צריך להיערך כאילו תהיה מלחמה מחר בבוקר כל הזמן ולא להיכנס לאשליות שאם יש תקופת שקט קצרה לחשוב שזו המציאות הקבועה".

"המציאות הקבועה במזרח התיכון זה הרצון לחסל את מדינת ישראל ועל כן מלחמה יכולה לפרוץ מחר בבוקר", הוא מסביר.

פרופ' שרון מתייחס לבחירות המקומיות הקרבות ברשות הפלסטינית, "אין לנו עניין לחזק את אבו מאזן, האו אנטישמי כמו כולם, שונא ישראל כמו כולם. אין שום עניין למדינת ישראל לחזק אותו או לחזק מישהו אחר כי כשאתה מחזק אותו אתה מחזק אויב".

"צריך להפסיק עם השטויות האלה כאילו אבו מאזן הוא צדיק והחמאס זה הרשעים. נכון, אם החמאס ישתלט על יהודה ושומרון תהיה לנו מדינת חמאס דומה למדינה שקיימת בעזה וזו אפשרות קיימת שצריך לקחת בחשבון".

"המטרה הסופית של מדינת ישראל זה לעשות שלום והמטרה הסופית של הערבים זה לחסל את מדינת ישראל", מזכיר פרופ' שרון. ''לכן אני לא מבין על מה אנשים מדברים. הם מדברים מתוך משאלות לב, אני בטוח שלאדון הרצוג או לכל אחד אחר יש משאלת לב לעשות שלום, אבל אדון אבו מאזן לא מתכונן למלא את משאלת הלב של אף אחד".