בית החולים מעייני הישועה
בית החולים מעייני הישועהצילום: דוברות בית החולים

האחיות והאחים בבית החולים מעיני הישועה בבני ברק התאגדו בהסתדרות, לאחר שלמעלה משליש מהם חתמו כבר על טפסי ההצטרפות לארגון היציג.

מהלך ההתארגנות קרם עור וגידים על רקע רצונם של העובדים להסדיר ולשפר את תנאי העסקתם, בדומה למהלכים מקבילים שביצעו האחיות והאחים בבתי חולים אחרים ברחבי הארץ.

בית החולים החרדי מעיני הישועה, הוקם בשנת 1990 וכיום מועסקים בו כ-390 אחיות ואחים. הוא משרת את כל תושבי גוש דן ובעיקר את תושבי בני ברק ועיקר הפעילות בו נערכת במחלקות הלידה, הילדים והמחלקות הפנימיות.

במכתב שנשלח מטעם ההסתדרות להנהלת בית החולים, היא נתבקשה לתאם פגישה עם נציגי העובדים וההסתדרות - על מנת לפתוח בתהליך הידברות ולהגיע להסכמות שיעוגנו בהסכם קיבוצי.

יו"ר הסתדרות האחים והאחיות, אילנה כהן אמרה הבוקר (שלישי), "אני מברכת את האחיות והאחים במעיני הישועה על התאגדותם והצטרפותם למשפחת האחיות והאחים בהסתדרות. הסתדרות האחיות תתמוך בהם במלוא העוצמה ויחד איתם נפעל להסדיר ולשפר את תנאי העסקתם במסגרת הסכם קיבוצי".

נציגות ועד הפעולה של אחיות בית החולים הוסיפו, "אנו עובדות מסורות העובדות במעיני הישועה שנים רבות. אנחנו אוהבות את בית החולים ואת האווירה המיוחדת השוררת בו, אך עם זאת הגיע הזמן שגם לנו, אלו שנותנות את הלב והנשמה לבית החולים, יהיו תנאי העסקה כמו לאחיות במקומות אחרים ואת הגב החזק של הסתדרות האחיות".