יממה אחרי תום מועד חלון העברות, התייצב מנג'ר מכבי תל אביב בכדורגל, ג'ורדי קרויף, לענות על שאלות בנוגע לסגל הקבוצה.

הוא התייחס למגעים שהיו להעברתו של ברק יצחקי לבית"ר ירושלים וסיפר, "ידענו כמה בית"ר רוצה את ברק ועל הקשר של ברק לבית"ר. אבל לנו זה היה ברור שאנחנו לא מתכוונים לשחרר אותו. אני חושב שבאיזה שהוא אופן גם שמח לדעת שהמועדון לא מוותר עליו בקלות. אנחנו אף פעם לא מצהירים ולא מגיבים לשמועות. ככל שזה תלוי בנו לא קיימנו מו"מ עם בית"ר".

הוא התייחס גם לעובדה שלצהובים יש חמישה זרים, חרף העובדה שניתן להחתים שישה - וציין כי בפתיחת חלון ההעברות הבא, בינואר, סביב להניח שהקבוצה תתחזק.

"בראש סדר העדיפויות שלנו היה להביא חלוץ. בנושא חיזוק ההגנה – אני חושב שאם תבדקו את הסטטיסטיקה ההגנה שלנו בשנים האחרונות היא הטובה במדינה. ברגע שערן זהבי עזב היינו חייבים לחזק את ההתקפה ולכן החתמנו 3 שחקנים התקפיים. אני יכול לומר שהבעלים מאוד מעוניין להמשיך ולחזק את ההתקפה".

קרויף גם הביע שביעות רצון מההחתמה של יוסי בניון בתחילת הקיץ. "אנחנו ויודעים מה הוא יכול לתת לנו. אנחנו לא מצפים ממנו לקחת את הקבוצה על הכתפיים שלו. אנחנו רק מבקשים שכל מי שלובש את החולצה ייתן את הכל. יוסי הוא שחקן שתמיד מכבדים אותו וזה היה חשוב לנו שיש לנו שחקן כזה. אנחנו לא מסתכלים על גיל אלא על מה שהם יכולים להביא איתם אלינו".