
אחד מכוכבי הצגת מכשירי ה-iPhone 7 החדשים היה המשקח Super Mario Run. נציגי אפל, ידח עם נינטנדו, עלו על הבמה כדי לספק שהמשחק מגיע לטלפונים, וקודם כל באופן בלעדי ל-iOS. המטרה לחגוג את ההשקה החדשה, וגם כדי לתת עוד דחיפה קטנה למכירות - משני הצדדים.
המשחק, שדרך אגב יהיה זמין בחינם, יגיע כמה חודשים לאחר מכן גם לאנדרואיד. ואז, ההערכה היא שהוא יהפוך ללהיט של ממש. עד כמה? לפי ההערכות של ד"ר סרקן טוטו מחברת 'משחקי קנטן', שנמתחת את שוק המשחקים היפני בעיקר, הפוטנציאל של המשחק הזה עומד על יותר מ-1.5 מיליארד הורדות, אולי יותר מכל משחק אחר בתחום.
מדוע זה יקרה? כי לטענתו מדובר באחת הדמויות המוכרות ביותר בעולם משחקי המחשב, וכי זה משחק של נינטנדו ממנה יש ציפייה רבה מזה שנים שתכנס גם לשוק המשחקים למובייל. בנוסף, לצרכים שלה, גם אפל דוחפת את המשחק וכאמור עוד מרגע ההשקה של מכשירי ה-iPhone החדשים.
ואי אפשר שלא להתייחס ל-Pokemon GO שאמנם לא שייך לנינטנדו אבל משתמש בדמויות לא פחות מפורסמות שלה, הפוקימונים. למרות עצירה מסוימת בהורדות של המשחק, יש לו עדיין כוח משיכה, במיוחד לאחר שהוכרז שיהיה זמין ל-Apple Watch 2. למעשה הוא סולל את הדרך לעוד הצלחה של דמות שמגיעה מנינטנדו.