Barkan Winery
Barkan WineryFlash 90

נכנסנו לחנות PYUP ברמת אשכול בירושלים. "סנטר היין הגדול בישראל". בדקנו עם המומחים מה הם היינות המומלצים לחג וערכנו בשבילכם את ההתאמות המושלמות.

PYUP מציעה יינות ממאות יקבים ישראליים ולא רק. בנוסף מציעה החנות את כל האבזור הנלווה ליין. ניתן למצוא בה שוקולדים איכותיים, גבינות, סיגרים משובחים מרחבי העולם, משקאות מגוונים, כוסות ייעודיות לכל משקה, פותחנים מיוחדים, כלי חדרור ועוד- מומלץ לשאול את נציג היין בחנות.

חנות PYUP
חנות PYUPצילום: אבנר אלקסר

בעל החנות מספר, "המוכרים שלנו הם הטובים והמקצועניים ביותר בתחום היין. החנות פתוחה לקהל הרחב והלקוח יכול לקבל המלצה חמה על היינות והמוצרים שמתאימים לטעמו ולחיכו. תחום היין הוא תחום של טעם אישי, ואנחנו כאן כדי להטעים ולהעניק לכל צרכן את ההסבר על היין אותו הוא מחפש, ברמת מחיר וחוויה שמתאימה לו".

החנות חרטה על דגלה צרכנות אטרקטיבית ומציעים תמורה לכל מוצר, ובנוסף מציעה ללקוחות ערבי יין המתקיימים במרתף מיוחד במתחם שנבנה בסגנון לואי השישה עשר, שם נמזגים יינות פרימיום איכותיים ומלמדים את הצרכן על רזי היין.

מיזם נוסף של החנות היא 'תערוכת היין הכשר' Wine Jerusalem, המתקיימת כבר חמש שנים ברצף במרכז הקונגרסים בבנייני האומה בירושלים. בתערוכה נחשפים מדי שנה יינות חדשים וסדרות גבוהות מעשרות יקבים ישראליים מצוינים. התערוכה נחשבת לתערוכת היין המשמעותית ביותר בישראל.

בחרנו באמצעות המומחים של PYUP את ששת היינות המומלצים לחג הקרוב וגם ביררנו למי מתאים כל יין.

חנות PYUP
חנות PYUPצילום: אבנר אלקסר

קברנה סוביניון לא מסונן (UF)

המתנה האידאלית לחג, למי שמחפש לפאר את שולחן החג במוצר המשובח ביותר

יין הדגל של יקב סגל ואחד היינות המוערכים בישראל. זהו היין הראשון בישראל, שהלך נגד כל המוסכמות של עשיית יין בארץ באותה תקופה ולכן גם קרוי על שם תהליך הסינון שהוא אינו עובר (רוב היינות עוברים תהליך סינון).

מתנה מצויינת למי שמחפש איכות בלתי מתפשרת. היין מופץ מידי שנה במהדורה מצומצמת, ענביו שגדלים באיזור הגליל העליון 90% קברנה סוביניון מכרם דישון, וכ-10% מרלו מכרם דובב, מיושנים כ-21 חודשים בחביות עץ אלון, 90% חדשות מאלון צרפתי, 5% אמריקאיות, 5% אירופאיות.

היין מפתח עם הזמן משקעים שרק יעשירו אותו בטעמים. הוא עוצמתי ובו בעת מעודן ואלגנטי, ובעל יכולת התיישנות ארוכת שנים בבקבוק. הבקבוק הוא ייחודי בעיצובו, ותוויתו ממוחזרת מעצי התות שבקרבת הכרמים.

היין עטור פרסים והוא אחד היינות המוערכים בישראל

בציר- 2011
יישון בחבית- 21 חודשים

קברנה סוביניון לא מסונן
קברנה סוביניון לא מסונן

Superieur, קברנה סוביניון

היין שיעזור לשמור על יחסים טובים עם החותנת.

יין הדגל האהוב, של יקבי ברקן. מתאים למתנה לאנשים שאוהבים ומעריכים. היין בעל גוף אלגנטי, עשיר ומתוחכם. משדר רצינות ומסתוריות ובעיקר משאיר טעם טוב זמן רב אחרי הלגימה האחרונה.

מתאים לחובבי יין מושבעים ולאלה שמתפנקים באירועים מיוחדים. לפתוח, לשתות ולהכריז כהצלחה עם כל מנה עיקרית על שולחן החג. מתנה מושלמת. נמכר במארז יוקרתי ומשובב.

סדרת העילית של יקבי ברקן Superieur, מייצגת את פסגת ההישגים של יקבי ברקן בתחום יצור היין. הסדרה מציגה יינות המורכבים מהענבים המובחרים ביותר שהתיישנו לאורך זמן בחביות האיכותיות ביותר שנבחרו בקפידה. לאחר מכן מלאכת ממסך מדוקדקת ומוקפדת אפשרה את הפקת היין המיוחד הזה. כבר מהלגימה הראשונה, נוצרת סימפוניה שלמה של דקויות הבאות לידי ביטוי באמצעות הפעלת כל החושים בטעם, בניחוח ובמבנה.

בציר 2011
יישון בחביות – 20 חודשים

Superieur, קברנה סוביניון
Superieur, קברנה סוביניון

M.A.S.K

מחוץ לקופסה: יין שיתפעלו ממנו כל הארוחה

יין מתיישן, יוקרתי וייחודי במהדורה מוגבלת שנמכר בבלעדיות בחנות PUYP. מתאים לחובבי יין מושבעים שרוצים להשקיע ביין מיוחד, כזה שלא ניתן להתעלם ממנו. יין שיעורר שיחה סביב שולחן החג.

היין מציג מהפכנות מתוך מסורת - בלנד יוקרתי המשלב את זן הארגמן הישראלי יחד עם זנים קלאסיים אצילים - הקברנה סוביניון והמרלו, ומייצר זווית חדשה בתוך עולם מוכר ואהוב. זן הארגמן הוא הזן הישראלי המקורי היחיד. השימוש בו משקף את הרצון לייצר יין איכותי בעל זהות מקומית ישראלית. הזן מהווה נכס של יקב סגל שהיה הראשון שהפיק מזן הארגמן יינות יוקרה.

בציר – 2009

M.A.S.K
M.A.S.K

Altitude +720 , קברנה סוביניון

היין המושלם למנה העיקרית בארוחה: לחובבי הקברנה סוביניון

נפלא לכל מי שמחפש יין איכותי ומחדש. יין אלגנטי שבו מרגישים היטב את הטעמים המאפיינים את זן הקברנה סוביניון. נמכר במארז יוקרתי.

סדרת Altitude היוקרתית מעניקה אפשרות ייחודית להשוואה בין יינות קברנה סוביניון מאותה שנת בציר שעברו תהליכי הכנה ויישון זהים ונבצרו מכרמים בגבהים שונים. יינות הסדרה נקראים על שם גובה הכרם שבו גדלו הענבים, שהנו אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על אופי היין.

מקורם של הענבים ב- Altitude +720 בכרם יחידני דובב שבהר גודרים בגליל העליון, בגובה 720 מטרים מעל פני הים. יין ייחודי, מעודן וארוך המציג באופן מושלם את אופיו של זן הקברנה סוביניון בישראל.

בציר – 2011
יישון בחביות – 14 חודשים

Altitude +720 , קברנה סוביניון
Altitude +720 , קברנה סוביניון

צפית Assemblage

היין המושלם לליווי מנות ראשונות בשולחן החג

יין ים תיכוני אמיתי. מיועד לחובבי הבלנדים והטעמים המיוחדים. הולך מצוין עם מנות ראשונות ומנות לא כבדות. ניתן אף להגיש מצונן קלות.

סדרת Assemblage מציעה מבט שונה וייחודי על אזורי היין של ישראל. דרך בלנדים הממזגים מספר זנים לכדי ביטוי המייצג את אופיו של אזור גידול מסוים. כל יין נקרא על שם הפסגה הגבוהה באזור הגידול של הענבים ששימשו ליצירתו.

הצפית מגיע מהכרמים שבאזור תל צפית בדרום אזור השפלה, אזור המאופיין במזג אוויר חם המהווה קרקע פורייה לגידול זני ענבים לא שגרתיים שאוהבים את השמש הים תיכונית. היין מורכב משילוב של מרסלאן, קלדוק ומלבק עם מעט פינוטאז' שיושנו בנפרד בחביות עץ אלון. היין בעל אופי ים תיכוני וארומה עוצמתית ומורכבת, עם זאת, הוא קליל ובעל פירותיות מודגשת.

זנים – מרסלאן, קלדוק, מלבק, פינוטאז'.
בציר - 2012
יישון בחביות – 12 חודשים

צפית Assemblage
צפית Assemblage

רכסים דישון קברנה סוביניון

יין שמתאים לכולם - לחובבי יינות גדולים ולמי שלא מבין ביין בכלל

יין שכולם אוהבים. מציג בגאווה את מיטב הקברנה סוביניון הישראלי. נבחר ליין הישראלי הטוב ביותר (בתחרות טרה וינו, תחרות בינלאומית שנערכה בישראל בסוף שנת 2015).

סדרת רכסים היא סדרת יינות Single Vineyard המציגה את המבע המיוחד של זן ענבים נבחר הגדל בכרם יחידני מובחר ואת הקשר ההדוק בין יינות סגל לבין הכרמים ברחבי הגליל העליון.

מקור ענבי קברנה סוביניון של יין זה הוא בכרם דישון המובחר שבעמק קדש בהרי נפתלי שבגליל העליון, ברום של 430 מטרים מעל פני הים.

ליין גוף מלא, טעמים עוצמתיים וסיומת ארוכה ומובחנת. היין בעל צבע בורדו עמוק עם ארומות של פירות בשלים, תבלינים ורמזים לשוקולד. דישון קברנה סוביניון ימשיך וישתבח בשנים הקרובות אך טעים להפליא כבר עכשיו. יין ממוקד, אלגנטי ורווי טאנינים רכים, שהתיישן 18 חודשים בחביות עץ אלון.

בציר – 2012
יישון בחביות – 18 חודשים

רכסים דישון קברנה סוביניון
רכסים דישון קברנה סוביניון

המלצת המערכת: פנו זמן ומחשבה לרכישת יין לחג. אל תשאירו לרגע האחרון. יין נשמר היטב על המדף גם כשנקנה שבועיים מראש, בלי לחץ. חג שמח ואנין!