עברי לידר
עברי לידרצילום: Miriam Alster/FLASh90

פעיל הימין ברוך מרזל יוצא נגד הזמנת הזמר עברי לידר להופיע בחודש הבא בפני תושבי אלקנה שבשומרון.

"יש כאן רקדני 'מה יפית' שקופצים תמיד להראות כמה הם יפים וליברלים, אבל אנחנו ידועים שהפוליטיקלי קורקט הרס את רוב המערב והוא מסכן את מדינת ישראל", אומר מרזל לערוץ 7.

לדבריו עברי לידר אינו אדם פרטי, "זה לא אדם שיש לו בעיה נפשית מסוימת וצריך לטפל בה, יש כאן בעיה עם אדם שהוא סמל ודוגמא לבעיה שיש לו. אם מביאים אותו להופעה, הופכים אותו לסמל בעיני בני הנוער וזה סמל של ניאוף. לא ראיתי שבאלקנה מביאים להופעה לדוגמא את 'הצל'.

''הכול כאן צביעות ושקר, אלה דברים שהם לא לרוח התורה ולא ייתכן שיביאו אותו להופעה בפני בני נוער. באותו זמן שאותם אנשים יוצאים נגד ראש המועצה ואולי בצדק בגלל שהוא עשה משהו לא בסדר, הם מאפשרים לזמר שמחצין את המעשה הלא טוב שלו להופיע אצלם. זו צביעות", תוקף מרזל.

ראש מועצת אלקנה עו"ד אסף מינצר מסר בתגובה כי "פסטיבל מפעל הפיס 'פנים אל פנים' הנערך באלקנה זו השנה השלישי כשמו כן הוא. הפסטיבל מייצר מפגשים מוזיקליים מעניינים ואיכותיים בין מוזיקאים מעולמות שונים, ברוח חג הסוכות ומסורת האושפיזין שבין מאפייניהם הוא מאור והסברת פנים לכל אדם וחתירה לאחדות בעם ישראל".

מינצר הוסיף כי "מוזיקה היא דרך נפלאה לחבר בין אנשים. היא שפה משותפת. כל מחאה על רקע גון פוליטי או נטייה אישית כזו או אחרת פסולה מעיקרה, בדיוק מאותן הסיבות שבהן היינו רואים בעין רעה מחאה והחרמה של אריאל זילבר בערים מסוימות, רק בשל היותו דתי ובעל גוון פוליטי".

לדבריו, "אמנים ברמתם של עברי לידר וחנן בן ארי מכבדים אותנו בנוכחותם ותושבי אלקנה יחד עם רבים מתושבי ערי הסביבה יכבדו אותם ואותנו בהגיעם בהמוניהם להופעה, כפי שמוכיח קצב מכירת הכרטיסים המואץ".