דוידי פרל
דוידי פרלצילום: אלירן אהרון

חברי מליאת המועצה האזורית גוש עציון נפגשו אמש (חמישי) עם ראש המועצה דוידי פרל בעקבות הפרסום ולפיו שילם דמי שתיקה לצעירה שהתלוננה נגדו על הטרדה.

לאחר הפגישה התכנסו חברי המליאה לדיון פנימי ופרסמו שורת מסקנות והבהרות.

"חברים ממליאת המועצה מבהירים כי המחויבות לחוק, לצדק ולמוסר אינם נושאים לדיון. אדם שפגע באדם אחר לא יכול לכהן בשום תפקיד ציבורי. איננו מוכנים לתת לגיטימציה ולו הקלה ביותר לפגיעה כלשהי באדם אחר", אמרו חברי המליאה.

עם זאת, הם מדגישים, ''אוי לנו אם נלך כעיוורים בעקבות פרסומים עיתונאיים, חשובים ככל שיהיו. אסור שנסמא את עיננו ונצא למשפט שדה. חובתנו כגוף ציבורי ואחראי לבחון את הדברים בצורה עניינית, רצינית ותכליתית וללא התלהמות''.

התקבלה החלטה לפנות ליועץ המשפטי לממשלה על מנת לקבל הנחיות לגבי המשך כהונתו של ראש המועצה. "למען הזהירות והבירור וכדי להיות בטוחים שעשינו כל שבידינו כדי לברר ולהבהיר את התמונה, יוקם צוות מצומצם שייפגש עם גורמים שונים הקשורים לפרשה".

בנוסף, עלה חשש ולפיו העננה המרחפת מעל ראשו של ראש המועצה תפגע בהתנהלות התקינה של המועצה. ''אנו נעקוב באופן הדוק אחרי התנהלות המועצה בתקופה הקרובה כדי לוודא שהמועצה מתנהלת בצורה ראויה", מבטיחים חברי המליאה.