חיפה מול קריית שמונה הערב
חיפה מול קריית שמונה הערבצילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה (ראובן כהן)

עיר תחתית. את מכבי חיפה של העונות האחרונות אפשר לאפיין כקבוצה הכי לא יציבה בליגת העל שבכדורגל. פעמים שהיא מנצחת קבוצות טובות ממנה ופעמים שהיא מפסידה לקבוצות חלשות.

הערב (מוצאי שבת) חיפה חזרה לסורה עם כדורגל חלש שגרם ל-25,000 אוהדיה לשוב ולהתאכזב.

כל 12 המפגשים הקודמים בין עירוני קריית שמונה למכבי חיפה הסתיימו בהכרעה, ואוהדי חיפה שהגיעו בהמוניהם לעוד משחק של הקבוצה הירוקה מהכרמל קיוו כי גם הפעם המשחק יוכרע ודווקא לטובת קבוצתם שלהם.

עד למשחק הערב החזיקו הירוקים מחיפה במאזן מושלם באצטדיון הביתי, אצטדיון סמי עופר שבחיפה כשניצחו את כל משחקיהם העונה. אפילו את האלופה הפועל באר שבע ניצחו הירוקים באצטדיונם הביתי.

מי שפתח בין הקורות של חיפה היה עומרי גלזר הצעיר שעלה במקומו של אוהד לויטה שייעדר בשל פציעה בשלושת השבועות הקרובים. בדקה ה-8 ניצל גלזר מספיגה כששלומי אזולאי החלוץ החמיץ מצב קורץ.

בצד השני היה זה מריו מוסא שבחר לבעוט במקום למסור לחברו להתקפה, גליינור פלט, ולבסוף נפרדו השתיים בתוצאת תיקו 0:0, תיקו שהיה החמישי ברציפות עבור הקבוצה מקריית שמונה שמסיימת משחק נוסף בליגת העל שבכדורגל העונה ללא הפסד. חיפה? היא תקווה לקצת יותר מזל ואיכות במחזור הבא כשתפגוש את מכבי ת"א.

במשחק נוסף שהסתיים הערב במחזור השישי של ליגת העל שבכדורגל ניצחה הפועל רעננה את הקבוצה הלוהטת של העונה הפועל חיפה בתוצאה 2:0.

אחרי התבוסה שהנחילו לבית"ר ירושלים במחזור הקודם בדמות ארבעה שערים, הערב האדומים מחיפה לא יכלו ליריבה מרעננה וירדו עם הפסד.