שנה טובה. אחרי שבעירוני נהריה עמלו בקיץ החולף על בניית קבוצה מגוונת ועמוקה, הערב (שלישי) השיגו אלה מקדמה כשניצחו בחוץ את אלופת בלארוס, טמסוקי מינסק במשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הטורניר של פיב"א, ליגת האלופות, כשניצחו בתוצאה 66:70.

שלושה רבעים שלטו הצפוניים ללא עוררין מול האלופה הבלארוסית, כשברבע האחרון, שלוש דקות לסיום המשחק, הצליחו המקומיים להפוך את התוצאה ולהוביל בפעם הראשונה במשחק, אך לבסוף היו אלה שחקני נהריה עם הנקודות החשובות והניצחון הראשון בהתמודדות ביניהן, בדרך להופעה במפעל החדש של פיב"א, ליגת האלופות.

הבלארוסים עלו ראשונים ליתרון, אבל מרקוס טיג ויינסי גייטס, צמד הזרים המובילים של נהריה השתלטו במהרה על המשחק וכשהיריבה שמנגד קלעה באחוזים רעים, הובילו הצפוניים לאחר 10 דקות של משחק בתוצאה 13:18.

אצל הבלארוסים היה זה זה דרו ג'וייס שבלט כשזה קלע שלשה שצימקה את ההפרש עם תחילת הרבע השני, עד שארבע דקות לסיום הרבע, שלשה של יהונתן שולדבראנד קבעה 23:32 לזכות האורחים מישראל. מרגע זה השתלטו שחקני נהריה על המשחק ולהפסקת המחצית ירדו אלה כשהם מובילים בזכות סלים של טיג ופאוסט בתוצאה 33:38.

אל המחצית השניה עלו שחקני נהריה חדים ונחושים יותר. גילברט בראון פתח עם סל ועבירה, מרקוס טיג עם שלשה נוספת הגדיל את היתרון וחמש דקות בתוך הרבע השלישי נהריה הובילה 41:49.

שלוש דקות לסיום הרבע ג'וייס עוד הספיק להוריד את ההפרש לנקודה אחת בלבד אחרי שלשה, אבל גייטס שהוסיף שתיים מתחת לסל וארבע נקודות של נסטרנקו לפני סיום הרבע הגדילו את היתרון של הסגולים עד ל-50:57 עם ירידת הקבוצות לרבע האחרון והמכריע.

יינסי גייטס העלה את הסגולים ליתרון בן 9 נקודות בפתיחת הרבע האחרון, אבל דרו ג'וייס המשיך להסב להם נזק בהתקפה כשהוריד את ההפרש עד ל-2 נקודות. שלשה של גריי הפכה את התוצאה והיתרון עבר לבלארוסים בפעם הראשונה מתחילת המשחק. שתי קליעות עונשין של גילברט בראון החזירו את היתרון לסגולים ודקה לסיום, יינסי גייטס שקלע עוד שתי נקודות קבע את תוצאת הסיום - 66:70 לזכות נהריה, שנמצאת עם רגל וחצי בשלב הבתים של המפעל החדש.