שרה נתניהו. ניצחון חשוב ביום כזה
שרה נתניהו. ניצחון חשוב ביום כזהצילום: פלאש 90

"ממש לא מסכים שהיכולת הייתה חלשה. במחצית הראשונה שיחקנו טוב, במחצית השנייה נלחצנו אחרי השער שספגנו במקום להניע כדור בסבלנות. יכולנו לקבל שער בדקות הסיום. זה חשוב שלקחנו את שלוש הנקודות", כך אמר בסיום המשחק הערב (ראשון), מאמן נבחרת ישראל בכדורגל אלישע לוי.

לדברי המאמן ששמח על שלוש הנקודות, "היום עמדנו במבחן התוצאה, אבל מבחינת היכולת ברור שאנחנו יכולים להשתפר. הנבחרת צריכה קצת סבלנות, אנחנו נשפר את היכולת שלנו וחשוב לעשות את זה כשיש לנו שש נקודות".

גם לוי יודע כי הכדורגל שהציגו הערב שחקני הנבחרת היה רחוק מלהרשים, בטח לא מלהביא קהל אוהדים. "כדורגל זה לא מתמטיקה, באנו ועשינו את מה שהיינו צריכים. אנחנו צריכים להניע את הכדור יפה יותר ולא ללכת אחורה. עם הזמן אנחנו נשפר את הדברים. ציפיתי לראות את הנבחרת משחקת טוב יותר" הודה בסיום לוי. מנגד אמר מאמן הנבחרת כי "אם הייתי אחרי שלושה משחקים עם 0 נקודות, היו שואלים אותי דברים ותוקפים. אנחנו חייבים להשתפר בכל משחק, זו חובתנו ונעשה הכול לשפר את זה".

מי ששוב קיבל את מרב הביקורת אחרי המשחק הערב היה שוב קפטן הנבחרת ערן זהבי, שכשל שוב ושוב כשגם שפת הגוף שלו שידרה לא טובות עבור הנבחרת. "היה לו משחק נהדר חוץ מזה שהוא לא הבקיע, הוא השתדל מאוד, הוא טוב בכל הפרמטרים חוץ מלהבקיע שזה הדבר הכי טוב אצלו. כדורגל זה עניין של תקופות ולפעמים לא הולך", אמר לוי על הקפטן שלו. "השחקנים בחדר ההלבשה נראו כאילו הפסדנו, אבל ניצחנו".

רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, צפתה במשחק בטדי יחד עם שרת התרבות והספורט מירי רגב. בסיום המשחק אמרה נתניהו, כי "אני שמחה שדווקא ביום קשה זה לעם ישראל, הנבחרת ניצחה, ועוד במשחק שהתקיים בירושלים בירת ישראל. אני מברכת את הנבחרת שתצליח בהמשך הדרך גם בשם בעלי, ראש הממשלה, ובשם בננו החייל אבנר שאוהב כדורגל והצלחת הנבחרת הלאומית חשובה לו מאוד כמו לכולנו".