'קול הכוכבים'
'קול הכוכבים'מאת: צבי זילברשטיין

זילברשטיין אסף לחנים חדשים ומקוריים ויצר דואטים עם מיטב זמרי הפופ היהודי: אברהם פריד, שלומי גרטנר, ליפא שמלעצר, אוהד מושקוביץ ועוד. זילברשטיין אסף את הלחנים והמבצעים בקפידה, כדי להביא אלבום מושקע ומגוון. ניתן לרכוש ב‑mostlymusic.com.

*****

יוצאים לטייל בחול המועד? פורום מרכזי סיור ותודעה ישראלית 'אשכולות' מציע לכם טיולים מודרכים ללא עלות, בעשרות נקודות ברחבי הארץ, מגולן ועד שומרון, מלכיש ועד אילת דרך הכרמל וירושלים. בחלק מהמסלולים יהיו גם הפעלות מיוחדות לילדים. כל הפרטים על המסלולים והשעות באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק של אשכולות.

*****

ועוד חינם בסוכות: פסטיבל 'מוזות' בשוהם. והפעם תחת הכותרת "הכול נשאר במשפחה" יופיעו גברי בנאי ושני בניו, מתי כספי יארח את בתו סויאן, אביב גפן יארח את אביו יהונתן, אריאל זילבר יופיע עם שירים שכתבה אמו, חנן יובל ועוד. לצד אלה אמנים מקומיים הפעלות לילדים ועוד. גן החבל, רביעי-חמישי בחול המועד.

*****

אנדרס הוא רוצח שכיר שיוצא מהכלא, מתגורר במלון מרופט ויחד עם אישה שהיא כומר ופקיד הקבלה מתחברת לה חבורה שרוצה "לעשות את המכה". אבל אז אנדרס מוצא את אלוקים וכל התוכניות משתנות. 'הרוצח שחלם על מקום בגן עדן' מאת יונס יוסנסון השוודי הנודע, בעלילה מצחיקה שהמסר שלה הוא שתמיד אפשר להתחיל מחדש. הוצאת כתר.

[email protected]