גבעת זאב. ארכיון
גבעת זאב. ארכיוןצילום: פלאש 90

המועצה המקומית גבעת זאב הנפיקה היתרי בניה ליותר ממאה דירות בפרויקט לציבור החרדי שהיה מעוכב זמן רב, כך הודיע היום (ה') ראש המועצה יוסי אברהמי לח"כ אורי מקלב (יהדות התורה).

מדובר בפרויקט הבניה של עמותת ''מגורי אהרון'' המיועד לציבור החרדי ובנייתו התעכבה זמן ממושך. עם קבלת היתרי הבניה אמור הקבלן המבצע של הפרויקט להתחיל בהליך הבניה ולסיימו בזריזות לרווחת הרוכשים.

בשל חילוקי דעות בין משרד השיכון למועצה המקומית גבעת זאב בנוגע לעלויות הפיתוח והשצ"פ (שטח ציבורי פתוח) במתחם, סירבה המועצה להעניק היתרי בניה, הקונים שהם ברובם ציבור אברכים עמדו בפני שוקת שבורה ופנו לקבלת סיוע מח"כ אורי מקלב.

לאחר מו"מ שניהל ח"כ מקלב עם ראש המועצה יוסי אברהמי שביקש את טובת הרוכשים בפרויקט והעמדת שטחים מראש למבני ציבור ומוסדות חינוך, ובהסכמה עם משרד השיכון החליטה הוועדה להנפיק את היתרי הבניה, תוך הבנה שציבור הרוכשים לא ישא על עצמו את חוסר ההסכמות וחילוקי הדעות שבין המועצה ומשרד השיכון.

ח"כ מקלב בירך על מתן האישורים, ואמר כי כל פרויקט דירות נוסף שנבנה מקל במעט על מצוקת הבניה החריפה במגזר החרדי, וודאי שהדבר ייתן תמריץ ליזמים נוספים להקצות משאבים בבנייה למגזר החרדי.