וילות
וילותצילום: יח"צ

יוצאים לחופשה במחיר מצוין באמצעות אתר וילה דילס

מכירים את זה שאתם מתכננים חופשה, מוצאים דיל כלשהו – ובפועל מסתבר שהמציאות לא יפה כמו בתמונות, וגם המחיר לא תמיד באמת "כולל הכל"?

או יותר גרוע, עשוי להיווצר מצב שבו המטבח בוילה לא מוכשר ובעלי המקום לא התאימו את עצמם למבקרים מהמגזר הדתי, מה שמביא להרבה אי נעימויות. מצבים כאלה יכולים להוציא את כל האוויר מהמפרשים ולגרום לאירוע להפוך למעצבן יותר מאשר מרגיע.

על מנת למנוע מצבים כאלה, כדאי למצוא את הדילים באתר אמין שבודק את כל הוילות המפורסמות בו וגם נותן אפשרות להשאיר תגובות ורשמים של מבקרים קודמים בוילות אלו. אתר וילה דילס הוא בדיוק אתר מסוג זה, המאפשר למצוא את הדילים המשתלמים ביותר.

באתר ניתן לראות קטגוריה נפרדת של וילות המותאמות למגזר הדתי, דירוג של משתמשים, וכן ציון ספציפי של כל הוילות שאכן מתאימות למבקרים דתיים וחרדים. עם אתר וילה דילס תוכלו תמיד לדעת בוודאות מה אתם רוכשים, מה כלול בוילה וכן להיות בטוחים שבעלי ומנהלי המקום יהיו ערוכים ומוכנים להגעתכם.

מתלבטים איפה לחפש וילה בצפון? לרשותכם מבחר וילות בצפון בזול באתר וילה דילס

להלן סקירה של מספר וילות מאתר וילה דילס שיתאימו לבילוי הבא שלכם עם המשפחה, לרגל חג או למטרות אחרות:

גרנד פאלאס

וילת גרנד פאלאס זה המקום המושלם להעביר בו את הזמן בפעם הבאה שאתם נוסעים לצפת! הוילה כוללת חמישה חדרי שינה ברמה הגבוהה ביותר, כאשר אחד מהם הוא סוויטה נשיאותית עם סאונה – לפינוק מיוחד עבור ההורים. אך גם הילדים לא מקופחים כאן, הבריכה גדולה במיוחד וגם יש משחקיה מאובזרת לילדים. הגדולים יותר יכולים ליהנות ממשחקי סנוקר, טניס וכדורגל. בסלון טלוויזיה ענקית בגודל 60 אינץ'. וכל זה לצד נוף מדהים אל הכנרת.

גרנד רויאל

וילה יוקרתית ברמה הגבוהה ביותר הממוקמת ביישוב נטועה בגליל המערבי. במקום שמונה חדרי שינה, בריכת שחייה ענקית וג'קוזי ספא מפואר, מטבח כשר ענק המכניס עד 30 סועדים. וילה זו ביצע התאמות רבות ספציפית עבור הציבור הדתי, כולל אפשרות להזמנת ארוחות כשרות, מיטות יהודיות בכל החדרים, בית כנסת שנמצא קרוב לוילה ואפשרות למקום מייחם ופלטה לשבת להעברת היום הקדוש בנוחות ותוך הקפדה על המצוות.

וילה אקווה בוטיק

וילה קסומה הנמצאת במרחק של 30 דקות נסיעה מהחרמון ו-20 דקות נסיעה מהכנרת. בעלי המקום חשבו על כל הדברים הקטנים על מנת ליצור חוויה מעולה לכל אחד מהמבקרים – במקום 5 סוויטות יוקרתיות עם חדרי רחצה, בריכה מחוממת לכל ימות השנה עם גדר בטיחות לילדים, וג'קוזי עם זרמים הנמצא אל מול הנוף הקסום. המטבח מודרני ומוכשר, במקום אטרקציות לכל המשפחה: סנוקר, פינג פונג, הוקי אוויר, פלאזמה ענקית עם חיבור לכבלים ועוד. ניתן לתאם מראש הגעה של שף מקצועי או גריל מן, סדנאות שונות, פעילויות לילדים ועיסויים – כ מה שדרוש לחופשה המושלמת. הציבור הדתי יכול ליהנות מגמישות בשעות בכניסת ויציאת השבת, בית כנסת בקרבת מקום, פלטת שבת ומייחם ומטבח מותאם כשרות.

וילת הממלכה

כשמה היא, וילת ההמלכה מהווה עולם ומלואו עבור כל המבקרים בה. פנינת קסם אמיתית הנמצא בגליל המערבי והמעניקה בילוי בלתי נשכח עם שישה חדרי שינה, סלון מפואר ביותר עם מערכת LCD ורמקולים באיכות בלתי מתפשרת. החצר הענקית כוללת בריכת שחייה מחוממת, פינת ישיבה גדולה שבה ניתן לעשות על האש, מטבח מאובזר בצורה מוקפדת ומוכשרת עם פינת אוכל נוחה. בקומה השנייה ניתן ליהנות ממשחקי סנוקר ובשטח הוילה ניתן אפילו להתנסות ברכיבת סוסים. הוילה מותאמת לצרכי הציבור הדתי.

כנסו לאתר וילה דילס כבר עכשיו והזמינו את החופשה המושלמת!