אוהדי סכנין. טענות קשות על הנהלת הקבוצה
אוהדי סכנין. טענות קשות על הנהלת הקבוצהצילום: פלאש 90

בין העיר לכפר. רגע לפני שליגת העל יוצאת לפגרת נבחרת, כשהנבחרת הלאומית של ישראל תארח את נבחרת אלבניה למשחק במסגרת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 במוצאי השבת הקרובה, אירחה הפועל כפר סבא את בני סכנין למשחק שנעל את מחזור מספר 9 בליגת העל הישראלית.

המחזור ננעל עם ניצחון של הירוקים מכפר סבא על הקבוצה מהמגזר הערבי סכנין, כשאלה ניצחו בתוצאה 1:2 והנחילו לסכנין הפסד רביעי העונה, דווקא אחרי שאלה היו בתקופה טובה לאחרונה.

הקבוצה מסכנין, אותה מאמן יוסי אבוקסיס נעצרת לאחר שאספה 7 נקודות מתוך 9 אפשריות, כשהיריבה הערב מכפר סבא שבה לנצח לאחר שלושה מחזורים ללא ניצחון ועולה אל המקום השביעי בטבלת ליגת העל שבכדורגל.

הירוקים המקומיים עלו ליתרון מבטיח כבר במחצית הראשונה למשחק כשבדקה ה-16 כבש איציק כהן בנגיחה, בעוד צ'יבוטה דחק את השער השני לזכות כפר סבא ממש על סף הירידה להפסקת המחצית, בדקה ה-42.

סכנין? זו בוודאי תטען, ובצדק יש לציין, כי שופט המשחק דניאל בר נתן הוא שהפסיד להם את המשחק, כשזה בטעות קשה שלף כרטיס צהוב שני לבלמה של הקבוצה מהמגזר הערבי סארי פלאח, כששופט המשחק חשב כי זה נגע בכדור בידו, דבר שלא היה.

שער מצמק של רמזי ספורי בדקה ה-61 לא הספיק לסכנין שירדה בסיום עם הפסד שגורם לה לאבד נקודות חשובות במאבק על החלק העליון של הטבלה.