ההורים מסיירים
ההורים מסייריםצילום: דובר צה"ל

גדוד שמשון של חטיבת כפיר הזמין אתמול (שני) את ההורים של כלל מפקדי המחלקות בגדוד כדי להכיר מקרוב את הגזרה עליה מגנים בניהם.

ההורים הגיעו לאזור חטמ"ר עציון שבו מבצע גדוד שמשון תעסוקה מבצעית. את פני ההורים קיבל מפקד הגדוד סא"ל איתי זיגדון.

המטרה הייתה לחבר את ההורים למשימה המבצעית אותה מבצעים ילדיהם על מנת ליצור תחושה של שייכות. ההורים זכו להכיר את הגזרה בה משרתים בניהם ובנוסף להכיר פנים אל פנים את מפקדיהם ואת כל המעטפת אשר דואגת לבניהם כשהם רחוקים מהבית.

הוריו של הקצין ארד עטיה, מוטי וענת, מספרים: "רק לפני כשבועיים עמדתי בטקס סיום קורס הקצינים של בני והנה היום אנחנו נמצאים כאן בגוש עציון, מכירים מקרוב את הגזרה המבצעית עליה שומרים ילדינו הלכה למעשה.

"במהלך היום צפינו בחיזיון אור קולי אשר מגולל את ההיסטוריה של העם היהודי בגוש עציון מתקופת המקרא ועד ימינו", סיפר מוטי.

עוד הוסיף האב הנרגש: "נהנתי מאוד במהלך היום בו הכרתי מחדש חבל ארץ והתאהבתי באזור. התרגשתי מאוד ואנחנו מאוד שמחים וגאים על כך שבננו משרת כקצין בגדוד שמשון ועושה עבודה חשובה מאוד. אנחנו תמיד נהיה איתו לאורך כל הדרך ונעמוד מאחוריו בכל מה שיעשה".

ענת, אימו של הקצין מברכת על היוזמה לשתף הורים בשגרת הגדוד ומספרת שזו פעם ראשונה שהיא מגיעה לאיזור ולכן זכתה להכיר חלק נוסף מארץ ישראל.

בנם הקצין, ארד, הודה כי "ההגעה של ההורים אל הגדוד עשתה לי טוב כי ראיתי איזו תחושה טובה זה עושה להורים שלי. חשוב לי שהם יהיו רגועים ויראו בעיניים מה אנחנו עושים בשטח''.

ההורים למדים על המשימה המבצעית
ההורים למדים על המשימה המבצעיתצילום: דובר צה"ל