אגד תעבורה. אילוסטרציה
אגד תעבורה. אילוסטרציהצילום: מאיר סלע

תלמידת אולפנה בת 15 שנסעה שלשום (שלישי) לבדה באוטובוס קו 183 של אגד תעבורה ממודיעין לדולב, הבחינה לפתע כי הנהג, ממוצא ערבי, סוטה בדרכו מהמסלול הקבוע לכיוון שטחי הרשות הפלסטינית.

האב, ישראל שטיגליץ מדולב, סיפר הבוקר לערוץ 7 על השתלשלות העניינים, "הבת שלי נסעה הביתה והייתה היחידה באוטובוס, היא ישבה במרכז האוטובוס סמוך לדלת האחורית. הכל היה בסדר עד שלפני הפנייה ליישוב דולב הנהג החליט לסטות מהמסלול ולעלות לכיוון הכפר עין עריק שבשטחי הרשות הפלשתינית. מדובר בנהג שמכיר את הקו והוא ממש לא התבלבל זה לא היה מקרי".

שטיגליץ מספר כי בשלב זה הבת החלה לדבריה לצרוח, "היא זעקה בהיסטריה תוריד אותי תוריד אותי, ואז הנהג החל לחזור ברוורס לדולב. היא הגיעה נסערת הביתה וסיפרה שניסו לחטוף אותה. העליתי פוסט בפייסבוק וקיבלתי תלונות שזה לא המקרה היחיד ושיש נהגים ערבים שפתאום מחליטים להוריד נוסעים במקומות חשוכים או לנסוע ליעדים אחרים".

"היה מקרה כזה לפני חודש וחצי של נהג שהוריד תלמידים בחושך וזה נגמר ברוך ה' בטוב, אבל מאוחר יותר התברר לנו שמדובר בנהג שיש נגדו הליכים פליליים", הוסיף שטיגליץ.

בעקבות האירוע, מציין שטיגליץ, בתו מפחדת לנסוע באוטובוס, "יש לה ולבנות נוספות חשש גדול לעלות על הקווים של אגד תעבורה. אלו נהגים ערבים שלפעמים עולים עם החברים שלהם ולכל אורך הנסיעה מדברים בערבית וזה מפחיד. פניתי למשטרה ולמשרד התחבורה עד עכשיו לא קיבלתי תגובה. יש לנו חשד שהיה כאן ניסיון של חטיפה או אולי חמור מכך אונס".

מדוברות חברת אגד תעבורה נמסר לערוץ 7: מתחקיר ראשוני שבוצע עולה כי נהג האוטובוס טעה בנתיב הנסיעה ומיד לאחר שהנוסעת הסבה את תשומת לבו לנושא הוא עצר את רכבו וביצע נסיעה לאחור במטרה לשוב לנתיב הנסיעה של הקו.