אוהדי בית"ר (ארכיון). מאוכזבים
אוהדי בית"ר (ארכיון). מאוכזביםצילום: פלאש 90

מה עוד הייתה צריכה בית"ר ירושלים? קבוצה שמגיעה בהרכב שני ללא 7 שחקני הרכב ראשון, במומנטום רע וכשצרות כלכליות מעסיקות את השחקנים יותר מכל דבר אחר. גם זה לא עזר לירושלמים שסיימו הערב את משחקם מול הפועל תל אביב במסגרת המחזור העשירי בליגת העל שבכדורגל, בתוצאת תיקו 1:1 מאכזבת במיוחד.

דווקא האדומים מת"א, שהגיעו בעמדת אנדרדוג היו טובים הרבה יותר מהירושלמים, בטח במחצית הראשונה. בעוד רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים עלה בהרכב התקפי והרפתקני, דווקא מאמן התל אביבים, לוזון נערך למשחק כשהעלה הרכב זהיר אך מהיר שחשף את חולשת ההגנה הירושלמית שוב ושוב, ולולא שוערם בוריס קליימן היה מסתיים המשחק בהפסד משפיל לירושלמים.

ההגנה הירושלמית נחשפה במערומיה כבר בדקה ה-14 כשדוד קלטינס הצעיר הכשיל את ישראל זגורי ברחבת בית"ר ועומרי אלטמן הכניע את קליימן בבעיטת עונשין מ-11 מטרים שהותיר את אוהדי בית"ר בהלם.

רן בן שמעון שמעמדו בקבוצה גם ככה לא יציב, הגיב בלחץ וביצע חילוף מוקדם כבר בדקה ה-24 כשהחליף את לידור כהן בקלאודמיר פריירה הבריזלאי, חילוף שאמנם הצליח לו אך יותר מהכל הראה את גודל הלחץ בה שרוי בן שמעון.

האורחים מת"א היו לא רחוקים מלכבוש שער נוסף ואף יותר מכך, כשרק בוריס קליימן מנע מהירושלמים השפלה מוקדמת, ושער שיוויון של איתי שכטר בדקה ה-40 הוריד את שתי הקבוצות להפסקה כשהתוצאה עמדה על 1:1.

במחצית השניה אפשר היה לראות בית"ר קצת יותר טובה, אבל הלחץ של האוהדים המקומיים והפחד מכישלון מנעו מהם לתרגם זאת לכיבוש שער נוסף ולניצחון. בסיום, תיקו 1:1 מאכזב במיוחד לבית"ר ירושלים מול היריבה המרה מת"א. רן בן שמעון ישלם את מחיר הכישלון?