שרון אברהמי. חושב אחרת
שרון אברהמי. חושב אחרתצילום: אודי ציטיאט, מנהלת הליגה

"מצאנו את מה שחיפשנו", כך אמר הבוקר (ראשון) שרון אברהמי מאמן הפועל ת"א לאחר החתמתו של הגארד האמריקאי אלייז'ה ג'ונסון בן ה-26.

ג'ונסון שצפוי להגיע לישראל במהלך השבוע, לאחר שכבר סידר את העיניינים מול קבוצתו האחרונה ציבונה זאגרב הקרואטית, ייחשב אמנם שחקן זר חמישי בקבוצה האדומה, דבר שעשוי למנוע את התקציב המיוחד אותו מעניקה מנהלת הליגה לקבוצות שאינן משחקות עם חמישה זרים, כשבהפועל אומרים כי הם אינם מתכוונים לרשום את כל חמשת הזרים למשחק עד שאדריאן בנקס יקבל את האזרחות הישראלית.

את עונת הבכורה שלו באירופה העביר השחקן האמריקאי הנמוך ברוזה ראדום מפולין ואחריה שיחק ביוון במדי פנלפסיניקוס.

סדרת פציעות באנדולו אפס הטורקית במהלך חודש פברואר בשנה שעברה הקפיצה את ג'ונסון לסגל הקבוצה היישר מהליגה השניה, ואת העונה פתח כאמור בציבונה זאגרב הקרואטית.

במדי ציבונה העמיד ג'ונסון ממוצעים של 9.3 נקודות, 2.9 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים למשחק ומעניין יהיה לראות את תרומתו לקו האחורי של התל אביבים, כשזה ידוע כשחקן לא יציב בכל הקשור לקליעה, מה גם שאינו שחקן הגנתי מובהק.

מאמנו החדש של ג'ונסון, שרון אברהמי חושב אחרת. "חיפשנו שחקן מסוגו של אלייג'ה ואני שמח שמצאנו. הוא שחקן בעל אופי מצוין וקליעה טובה, שאמור לתרום לנו הרבה גם בפן ההגנתי .אני מאמין שהוא ישתלב בצורה טובה וישדרג אותנו".

האמנם? ימים יגידו.