איזי שרצקי. קרקס
איזי שרצקי. קרקסצילום: פלאש 90

הקרקס של קריית שמונה. אחרי הפיטורים בשידור חי במהלך המשחק אמש (מוצאי שבת) בין עירוני קריית שמונה להפועל אשקלון, הודיעה היום (ראשון) עירוני קריית שמונה והבעלים איזי שרצקי על זהות המאמן החדש - העוזר תומר קשטן.

מינויו של קשטן כמאמן הקבוצה הינו מינוי בדיעבד ובלית ברירה, זאת לאחר שהמאמן המיועד, מוטי איווניר שפוטר מהקבוצה רק לפני שלושה שבועות השיב בשלילה לבקשתו של הבעלים איזי שרצקי שישוב לתפקידו.

כזכור, אמש, במהלך המחצית במשחק של קבוצתו מול העולה החדשה, בזמן שקבוצתו הובילה בבטחה על פני האורחים מהדרום, התראיין הבעלים שרצקי לתכנית "שירים ושערים" ברשת ב' והטיל פצצה כשאמר כי הוא מפטר את מאמנו הצעיר בני בן זקן ומעוניין להשיב במקומו את מוטי איווניר, אותו פיטר רק לפני שלושה שבועות.

שרצקי הסביר כי הסיבה לפיטוריו של המאמן הצעיר שעמד בהצלחה בשלושת משחקי הקבוצה, הינה בשל העובדה כי זה לא הסכים לבקשתו להציב את אחמד אעבד בהרכב הפותח במשחק מול מכבי ת"א במחזור הקודם.

שרצקי, שכבר הודיע כי הוא מתכוון לעזוב את הקבוצה מהצפון, בה שימש ב-18 השנים האחרונות כבעלים ואיתה הגיע להישגים מדהימים כמו אליפות וגביע, אמר כי אם כבר התייאש מהקבוצה ולא רוצה להתערב בנעשה בה אזי שישוב איווניר.

היום השיב איווניר בשלילה לבעלים שרצקי, ומשלא נותרה לו כל ברירה החליט זה למנות את עוזר המאמן של איווניר ובן זקן, תומר קשטן.

בהודעה מטעם הקבוצה הצפונית נמסר כי “בעקבות הודעתו של מוטי איוניר כי בחר שלא לחזור לאימון הקבוצה, מחליפו של בן זקן יהיה המאמן, תומר קשטן, מי ששימש כעוזרם של איוניר ובן זקן העונה”.

תומר קשטן, בנו של המאמן דרור קשטן, שימש בעבר כמאמן ראשי בהפועל כפר סבא, הפועל הרצליה, הפועל רעננה ומכבי הרצליה.

קריית שמונה תתפרק?