אוהדי באר שבע. לא דומה לאף אחת
אוהדי באר שבע. לא דומה לאף אחתצילום: פלאש 90

לא כל יום אינטר. אחת הסיבות לכך שמעולם אף קבוצה ישראלית לא הצליחה לעשות הופעה טובה באירופה יחד עם זכיה באליפות המדינה בכדורגל, היא הפער בין רמת הקושי האירופית והעניין הרב שיש במפעלים הללו לבין זו שיוצרת הליגה הישראלית.

גם קבוצה טובה כמו הפועל באר שבע לא חסינה בפני הפער הזה, כשהערב (ראשון) התקשתה האלופה מבירת הנגב מול אחת מהקבוצות החלשות של הליגה, הפועל כפר סבא.

אחרי המהפך הגדול מול אינטר האיטלקית ביום חמישי האחרון במסגרת הליגה האירופית, הערב השחקנים מהדרום כמעט ואיבדו נקודות מול החבורה הירוקה מהשרון.

אחרי שישה ניצחונות רצופים, שבשלושה מהם כבשה בחמישיות, הערב הצליחו הדרומיים לנצח רק בזכות שערים מאוחרים של מאור בוזגלו וטוני וואקמה.

נראה ששוב מה שניצח עבור האדומים מבירת הנגב את המשחק הוא מאמנם ברק בכר. אחרי סדרת חילופים שביצע מול אינטר ביום חמישי האחרון, חילופים שהוכיחו את עצמם וביצעו את המהפך המדהים, גם הערב בכר היה זה שהכריע את המשחק מעמדת הקווים.

חילוף כפול של המאמן האדום בפתיחת המחצית השניה שינה את המשחק לחלוטין והכניס מחץ בהתקפה הדרומית, מחץ שעשה את ההבדל בין תיקו מאופס לניצחון.

כבר כעבור 8 דקות הצליחו האדומים מבירת הנגב להגיע למצב הבקעה אך טוני וואקמה החמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטרים.

הרחקה של שחקן כפר סבא, סימוביץ' בדקה ה-64, הייתה הקש ששבר את גבם של המארחים מכפר סבא, כשאת הכדור החופשי ירה מאור בוזגלו בבעיטת אומן היישר לרשת של הקבוצה החסרה ושיחרר אוויר אצל באר שבע.

בדקה ה-87 החזיר וואקמה על החטאת הפנדל שלו וכבש את השני לזכות באר שבע, במה שחתם את תוצאת המשחק, 2:0 לבאר שבע שמראה שוב שהיא לא דומה לאף אחת כשזו מצליחה לשמור על פער גדול מהבאות אחריה בטבלת ליגת העל שבכדורגל תוך תצוגות כדורגל נהדרות באירופה.