מיטב דש, מבתי ההשקעות המובילים בישראל, הודיע היום על חתימת הסכם לרכישתו על-ידי קבוצת XIO, קרן השקעות גלובאלית מוטת צמיחה שמקום מושבה בלונדון.

אילן רביב מנכ"ל מיטב דש, צבי סטפק מייסד החברה ויו"ר בית ההשקעות וכן אבנר סטפק סגן יו"ר דירקטוריון מיטב דש, יישארו כולם בחברה וימשיכו לנהלה עם צוות ההנהלה הבכירה.

"אנו סבורים שעסקה זו היא הצבעת אמון משמעותית באסטרטגיה של מיטב דש ובהישגיה כמו גם בעובדיה המצוינים" אמר אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש. "בשנים האחרונות יצאנו לדרך עם מהפך דיגיטלי בבית ההשקעות וגיוונו את המוצרים והשירותים הפיננסיים שאנו מציעים בין היתר באמצעות חברות אשראי וסוכנויות ביטוח. אני גאה על כך שקבוצת XIO מכירה בהצלחתנו ומעוניינת להמשיך ולתמוך באסטרטגיה שלנו תוך סיוע למיטב דש לצמוח ולהתרחב."

"אני חושב שזו עסקה מצויינת עבור כל בעלי המניות, לקוחות ועובדי החברה. הלקוחות יהנו משילוב של גוף פיננסי גלובאלי מוביל עם הידע והניסיון של הנהלת החברה ושלי שנמשיך לעבוד יחד בחברה ולהצעידה קדימה." אמר צבי סטפק, יו"ר בית ההשקעות מיטב דש.

"בעשור האחרון מיטב דש בנתה מותג ייחודי, חזק ויציב והינה המובילה הברורה בתעשיית השירותים הפיננסיים של ישראל. רכישת מיטב דש מתאימה באופן אידאלי לאסטרטגיה של קבוצת XIO המשקיעה בעסקים איכותיים ומובילים בתחומם עם צוותי ניהול מצוינים" אמר ג'וזף פצ'יני, מנכ"ל קבוצת XIO .

"אנו אופטימיים מאוד לגבי עתידה של החברה בטווח הארוך ומצפים לעבוד בשיתוף פעולה קרוב עם צבי סטפק, אבנר סטפק, אילן רביב וכל הנהלת מיטב דש" אמר קרסטן גייר, שותף בקבוצת XIO.

על-פי תנאי העסקה, כל בעלי המניות של מיטב דש יוכלו לבחור באחת משתי חלופות למכירת מניותיהם: (1) תמורה של 22 ₪ במזומן לכל מניה או (2) סך של 13.7 ₪ לכל מניה אשר ישולם במזומן וסך של 13.7 ₪ לכל מניה ישולם בתשלומים נדחים על פני שלוש שנים מהשלמת העסקה (אג"ח), כפוף להתאמות ולאפשרויות דחייה. התמורה המוצעת מספקת מענה להעדפות וצרכי נזילות שונים של בעלי המניות.