חנן בן ארי, היוצר שפרץ לפני שנה אל חיינו עם 'ממך עד אליי', 'אמא אם הייתי' ו'החיים שלנו תותים' ממשיך עם סינגל ראשון מתוך האלבום השני שבדרך.

את השיר "לא לבד" שמתפרסם היום (שלישי) כתב בן ארי יחד עם המשורר רועי חסן. גם לשאר השירים באלבום כתב בן ארי את המילים והלחן.

"השנה הזו גילתה לי כמה אני לא יודע כלום", מספר בן ארי. ''ממצב שבו הייתה לי תשובה כמעט לכל שאלה ודעה חדה כמעט בכל נושא, מצאתי את עצמי בעיקר שואל, נבוך, מתבונן. הרגשתי פתאום לא שייך לשום מקום, לשום מגזר, לשום תבנית, ומצד שני שייך להכל, לכולם. הרבה לחנים ומנגינות ירדו אלי בחצי השנה האחרונה, אבל לראשונה בחיי לא מצאתי להן מילים".

מהמקום של החשיפה הוא חוזר ליצירה אינטימית, "אז חזרתי הביתה; לכתוב לאשתי, לחנן בן ה-18 שניגן לבד לאלוהים בלילות על מרפסת מול מכתש רמון, לברוכי בן הארבע שמתעורר באמצע הלילה פעם בשבוע מסיוטים ורץ להתיישב לי על הברכיים מול קלידים שמונחים על קרש גיהוץ מסונג'ר".

הזמר מספר גם על החיבור עם חסן שכתב יחד עימו את מילות השיר, "בדרך מצאתי את המשורר הנפלא רועי חסן, שהצליח להתסיס ולשחרר מחסומים ותבניות. במרפסת המוזה בחדרה, שבוע אחרי שבוע, הוא עזר לי למצוא מילים, להקשיב למנגינות, לברוח מחרוזים סתמיים ומרעיונות יפים שגדולים עליי".