יוסי וסרמן, מזכ"ל הסתדרות המורים
יוסי וסרמן, מזכ"ל הסתדרות המוריםצילום: אביר סולטן, פלאש 90

גילה קליין, יו"ר סיעת נחל בהסתדרות המורים ומועמדת לתפקיד המזכ"ל הבא, מקווה שכתב האישום שהוגש נגד המזכ"ל הנוכחי, יוסי וסרמן, בעבריות של שוחד ומרמה - יוביל לבחירות מיידיות.

"זה יום עצוב למערכת החינוך. נכון שהצדק נעשה ויש שופטים בירושלים, אבל זה באמת עצוב לראות את ההתנהלות הפושעת הזאת, שאני במשך שש שנים חושפת ודורשת שהסתדרות המורים תהיה מבוקרת. צדקתי ועצוב לי לראות שכך נראה הבית שלי. אבל כעת חייבים לצאת לדרך חדשה, בחירות מיידיות עכשיו ולא לחכות למאי. אסור לחכות אף רגע נוסף", טוענת קליין בשיחה עם ערוץ 7.

קליין קוראת להחלפת כל הצמרת המאיישת כיום את הסתדרות המורים. "כל השותפים של וסרמן מהסיעות השונות, כולל הסגנים, צריכים ללכת הביתה. חייבים לעשות ניקיון יסודי. עברנו תקופה לא פשוטה של שש שנים, הכפישו את שמי ואמרו שהוא דובר אמת ושהכול בסדר. אני התרעתי כל הזמן שנלקחים שם כספים ואף אחד לא רצה להאמין שיש כאן התנהלות כזאת".

"עבדתי שש שנים לגייס אנשים שיעמדו בראש הסניפים, אנשים איכותיים וערכיים כולל נציגות לגננות למנהלים ולגמלאים ואני הולכת להפוך את הסתדרות המורים לדמוקרטית. לא יהיה יותר שלטון יחיד וכל אחד יהיה גאה להיות חבר בהסתדרות המורים", היא מסכמת.