נתי כהן. עוזב את קרית גת
נתי כהן. עוזב את קרית גתצילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

אחרי שלוש שנים משותפות, מכבי קרית גת נפרדת מהמאמן שהעלה אותה מהליגה הלאומית לפני שתי עונות.

נתי כהן, לקח אחריות על מצבה של הקבוצה שהצליחה עד כה לנצח רק 2 משחקים מתוך 9 בליגת העל וליצור זעזוע במערכץ.

"לאור מצב הקבוצה בטבלה, החליט המאמן לשים את טובת הקבוצה לנגד עיניו ובצעד אמיץ ולא פשוט החליט לפנות את המקום למישהו אחר על מנת לגרום לשינוי כיוון שיציל את המשך העונה", נמסר בהודעה רשמית מטעם המועדון.

כהן הבהיר כי "לאור הסיטואציה שנוצרה ואחרי מאמצים לשנות ולתקן כדי לעשות את הדברים טוב יותר, הרגשתי שהגעתי לסיטואציה שאני צריך לקבל החלטות".

"כיוון שהמועדון שאני מרגיש חלק מבנייתו נמצא במצב מקצועי מנוגד לציפיות שלנו חשבתי לנכון לקחת אחריות על מנת לגרום לשינוי משמעותי. אני בטוח שיש בקבוצה את הפוטנציאל לגרום למצב להשתנות, אך לאור כל מה שקרה בדרך הרגשתי ששינוי מאמן זה דבר שיכול לעזור מאוד", דברי כהן.

הוא הוסיף, "לפעמים צריך לדעת לקחת אחריות ולא להעביר אותה הלאה, וזה המניע היחיד שגרם לי לקבל את ההחלטה. אני אוהב את המקום, האנשים וכמובן שמודה לכולם על התמיכה לאורך כל הדרך כולל ברגעים קשים של המועדון ואני מאחל להם לעמוד במשימות שהצבנו בתחילת העונה ובטוח שדרכינו עוד יצטלבו בעתיד".

המנכ"ל כפיר סוויסה הבהיר כי "זה יום לא פשוט עבור המועדון. נתי היה פה הרבה יותר ממאמן ויש לו חלק גדול בבנייתו של המועדון והגעתו לקדמת הבמה של הכדורסל בארץ. ניסינו לשנות הרבה דברים יחד, וזה לא כל כך הצליח לצערנו. זה החלק הפחות נעים בעבודה שלנו".

"ברור שכל פרידה היא קשה, בטח אחרי תקופה ארוכה של יציבות בעמדת המאמן אצלנו. נתי חשב שזה הצעד שיכול לעזור לקבוצה להציל את העונה ואנחנו מעריכים את זה מאוד. אין לי ספק שהוא יחזור לפה בעתיד. הוא אדם מדהים ואיש כדורסל משכמו ומעלה", סיכם סוויסה.