בני גל
בני גלצילום: עצמי

דמות ספרותית שהיא מקור השראה בשבילך:

ירון זהבי, מפקד חסמב"ה. דמותו של ירון מייצגת בשבילי את ה"בסדרים". אנשים שאפשר לסמוך עליהם, למרות גילם הצעיר. הם מחויבים ואחראיים, מסורים ואכפתיים. ידעתי לזהות אותם כילד בחצר, כנער בתנועה ובעיקר כלוחם בצנחנים. על כתפיהם היו מונחים המורל, המוטיבציה ומסירות הנפש. אני זוכר את ירון זהבי, כי כילד לא שייכתי את עצמי ל"בסדרים" וקינאתי בו. כעת אני משתדל להתקרב ולהיות קצת יותר "בסדר".

סרט מומלץ:

ויז'ן – סרט צרפתי איכותי המתאר מדריך צעיר במוסד לעיוורים. המדריך פיתח שיטת הנחיה המבוססת על הקשבה להד החוזר מעצמים ושולל שימוש במקל. התלמידים שלו נתפסים בלב העיר כשהם חוצים כבישים תוך סיכון נפשות. הסגל המקצועי יוצא מכליו והוא מפוטר, אך תלמידיו הנאמנים מצליחים לתפקד היטב בלי מקל.

שלושת השירים הראשונים בפלייליסט העברי שלך:

'המשורר' של שולי רנד הוא שיר הלל לאנושיות פשוטה, כניסה לתוך פער ביחסים טעונים בין אנשים קרובים, ספוג חמלה ואהבה נוגעת ללב. 'והיא שעמדה' של יונתן רזאל הוא בשבילי שיעור באמונה וביטחון, חיבוק חזק לאבא שמציל מסכנת חיים שמאיימת בקביעות ואמון באבא שמציל בקביעות. 'עלה למעלה עלה' של ביני לנדאו הוא אחד ממכות החשמל שהצילו את חיי. האמנתי לרב קוק זצ"ל כאשר לחש לי: "יש לך". כאשר צעק לי: "עלה למעלה!".

יש לך מיליון דולר להוציא על תרבות. למי היית נותן את זה ובשביל מה?

לרמה בורשטין שתפיק עוד סרט. הקולנוע שלה פשוט וארומטי, יודע לעקוף את כל הפקקים ולעמוד לך מול הפנים.

הבילוי המועדף עליך:

קולנוע. קונצרט בפילהרמונית. וגם על האש בחג העצמאות.

הסטטוס הכי מיוחד שהעלית בפייסבוק:

הסטטוס הכי מיוחד עוסק בכבודו של ראש ממשלתנו, בעובדה שאיננו יודעים מהי מלכות ולכן אין לנו כבוד מלכות.

איזה אמן נותן לך השראה?

שולי רנד הוא אמן אמיתי עם המסרים ועם עצמו, ומעל הכול הוא שמח. מבטא סצנות מורכבות מהחיים, אבל נשאר מחויב לשליחות שלו ובסוף אתה פוגש שמחה. וגם צ'רלי צ'פלין. כאמן, יזם, הוגה דעות ויוצר, צ'פלין הוא בשבילי אבי אבות החירות. החירות שלו משחררת ומאפשרת לתת אמון בחיים. לא לפחד ולא להתחשבן. יש משהו מצחיק בכל רצינות שלו, ומשהו רציני בכל צחוק.

איזה מסע פרסום בארץ או בחו"ל אתה הכי אוהב?

מסע הפרסום של ביטוח תשעה מיליון, שני כהן כמזכירה של שוקה, פרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. הומור בריא על גבול הטמטום, אבל בסטייל, כמו שאני אוהב. עוקף שכל ושם לך את המסר בצלחת.