משחק על עונה שלמה, לא פחות מכך. כך מתייחסים במכבי ת"א למשחקם הערב (20:00) במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים בליגה האירופית, כשיארחו באצטדיונם הביתי העונה, אצטדיון נתניה החדש את דאנדוק האירית.

כמו הצהובים, גם עבור האירים מדובר במשחק גורלי וחשוב כששתיהן מחזיקות במאזן של 4 נקודות, ומי שתנצח הערב בנתניה תעפיל לשלב הבא, שלב ה-32 האחרונות במפעל האירופי השני בחשיבותו בכדורגל העולמי.

בכדי שאחת מהשתיים שייפגשו הערב בנתניה יעפילו לשלב הבא, צריכות שתיהן שאלקמאר ההולנדית לא תנצח את זניט הרוסית המושלמת, לא דבר מופרך כלל.

עבור הצהובים מתל אביב המשחק הערב וההעפלה לשלב הבא באירופה הינו חשוב ביותר, שכן זו נמצאת במשבר גדול מאוד, כשאחרי ההדחה מגביע הטוטו, נראה כי גם צלחת האליפות, הגם שמדובר רק במחזור 12, לא תשוב אליהם בסיום העונה. לא כמו איך שהם נראים.

אם זה לא מספיק, אזי שנראה כי הדחה מאירופה בסיום הערב יביא לסיום דרכו של מאמן הצהובים, הגיאורגי שוטא ארבלזדה. בדרך למהפכה בתל אביב?

"בחלומות הכי שחורים שלי לא חשבתי ששוב ניראה כל כך רע", אמר דור מיכה הצעיר, שחקנה של מכבי ת"א במסיבת העיתונאים לקראת המשחק החשוב הערב. "זה מסוג המשחקים שיכולים להוציא אותנו לדרך חדשה ולהפוך את כל העונה. צריכים לבוא לעשות את העבודה שלנו ולקוות לבשורות טובות מהמשחק השני. רגע לא הולך לנו, אנחנו רחוקים מהכדורגל שאנחנו צריכים להציג. אנחנו מחפשים פתרונות ומקווה שכבר עכשיו נמצא אותם".

גם מאמן הצהובים, ארבלזדה מודע להיסטוריה של הישראליות באירופה ומקווה כי זה לא ישפיע על המשחק הערב. "קבוצות ישראליות לא עוברות באופן קבוע את שלב הבתים, אם נעשה זאת, זה יכול לתת דחיפה למועדון", אמר ארבלדזה על המשבר, "אני יודע שב-7 המשחקים האחרונים לא הבקענו יותר מדי, אבל אנחנו יוצרים המון מצבים ואנחנו עוד נכבוש הרבה. בסך הכל, נראינו טוב מאוד בשלב הבתים ואנחנו רוצים להמשיך כך".