זוכרות את דפנה ז"ל בדרכה
זוכרות את דפנה ז"ל בדרכהצילום: יח"צ

כנס "זרי דפנה" העוסק במודעות נשית לפוריות לזכרה של דפנה מאיר הי"ד התקיים ביום ראשון, תאריך יום הולדתה של דפנה ז"ל בבית מתן ברעננה בהשתתפות 250 נשים מהמגזר הדתי.

הכנס, שהתקיים בשיתוף פעולה של חברותיה של דפנה יחד עם שירותי בריאות כללית, ועידית סילמן מנהלת שיווק בהנהלה הראשית של שירותי בריאות כללית, עסק בנושאי פוריות האישה ובין הנושאים שהועלו בכנס היו נושאי חינוך למיניות בריאה, היכרות עם צדדים לא מוכרים במחזוריות האישה, פאנל שאלות ותשובות עם חברותיה של דפנה מאיר ז"ל בנושאי אישות, פריון וחינוך למיניות. הערב ננעל בשירה ושיח של הקהל לזכרה של דפנה.

תמי ורדי, חברתה של דפנה ומיוזמות הערב, סיפרה כי "דפנה הייתה אחת מאתנו, חברה, אחות לדרך, שותפתה לחזון משותף שנוגע בבריאות נשית, מיניות ופוריות. כשאספנו את עצמנו מהלם הרצח, ידענו שאנחנו מאד רוצות לאפשר הצצה לדרך המשותפת הזו, שדפנה הייתה חלק ממנה, בפני ציבור הנשים בארץ, ובדרך זו להמשיך את זכרה".

עידית סילמן ציינה בסוף הערב: "זכינו להיות חלק מערב מיוחד ולהרים את הכפפה יחד עם חברותיה האהובות של דפנה מאיר ז"ל. חברותיה, מנחות המודעות לפוריות, חבורת נשים יוצאת דופן, מגוונת וייחודית שבחרו מתוך הרבה כאב וגעגוע לציין את יום הולדתה ה-39 בשמחה על כך שהייתה חלק מעולמן, שזכו לחברות המופלאה, בשמחה על הטוב שהורישה לכולנו, בכך שזכתה לגעת בכל כך הרבה נשים ואנשים".