יום אחרי משחק התבוסה לכוכב האדום בלגרד, שהבליט את כל החולשות של מכבי תל אביב, נרשם הזעזוע הראשון בקבוצה, שכלל לא בטוח שיהיה האחרון.

המאמן רמי הדר נפגש הבוקר (שישי) עם יו"ר המועדון שמעון מזרחי והמנכ"ל חגי בדש והגיש את התפטרותו.

הדר אמר לאחר שהודיע על צעדו, "״לאחר המשחק אמש בבלגרד, החלטתי לבקש מהנהלת הקבוצה להשתחרר מתפקידי כמאמן מכבי תל אביב. זאת לאחר שהגעתי למסקנה שאין ביכולתי לחולל את השינוי הדרוש עכשיו לקבוצה".

"החלטה נעשית בלב כבד ומשקפת את הבנתי למידת האחריות שלי לגבי התוצאות. קיבלתי מהנהלת הקבוצה ומהבעלים תמיכה אמיתית ואת מיטב האמצעים ואני רוצה להודות להם על כך. ברצוני להודות בנוסף לצוות שלי - ליאור, טים ורגב על המקצוענות והחברות", הוסיף הדר.

הצהובים הודיעו כי יחלו באופן מיידי באיתור מאמן, ועד אז עוזר המאמן ליאור ליובין יעביר את האימונים ו ידריך את הקבוצה במשחק הגביע ביום ראשון מול גלבוע/גליל.

הדר הוא המאמן השני שמסיים את תפקידו בקבוצה מתחילת העונה - אחרי שארז אדלשטיין פוטר בשל העובדה שלא שידר על אותו גל עם הנהלת הקבוצה.

למכבי תל אביב צפוי שבוע קשה - ומעבר למשחקי הגביע היא תארח את צסק"א מוסקבה בהיכל מנורה-מבטחים ותצא להתארח אצל קבוצתו של דיוויד בלאט, דרושפאקה.

הקבוצה מעוניינת שכבר ביום רביעי הבא, באירופה, ידריך אותה מאמן חדש. אחת ההערכות היא כי צביקה שרף, הנחשב אהוב על ראשי המועדון יהיה זה שיקבל את המפתחות - אבל גם שמות אחרים של מאמנים מצויים על הפרק.