דמות ספרותית שהיא מקור השראה בשבילך:

הנסיך הקטן. הסקרנות, התמימות והחתירה שלו לאמת ממקום נקי. זו דמות פשוטה, אבל היא מכילה הרבה מורכבות.

סרט מומלץ:

'לשבור את הקיר'. תסריט מעולה, כתוב בצורה מדויקת, ורעיון מקסים. סרט שהולך איתך אחרי זה, וגורם לך לחשוב על המקום שבין אמונה ללקיחת אחריות.

שלושת השירים הראשונים בפלייליסט העברי שלך:

'ארץ צבי' בביצוע יהורם גאון - תמיד מרגש אותי ברמה שאני יכול לדמוע; הגשת השירה שלו וארץ ישראל במובן הכי טהור שלה. האלבום 'seven seas' של אבישי כהן - אבישי עושה מוזיקה ייחודית, וזאת פסגת היצירה שלו. ושני שירים חדשים שאני עובד עליהם – היות שאני תמיד כותב על החיים שלי, אני מחובר לדבר האחרון שעשיתי כי הוא הכי רלוונטי.

מה מצחיק אותך?

אפרים קישון. הוא פשוט גאון. היכולת שלו לקחת סיטואציות נורמטיביות ולהגזים אלמנטים מסוימים שהופכים לקומדיה משובחת. יש לו יכולת להסתכל בחיוך על כל סיטואציה הכי פשוטה בחיים, ויחד עם זאת להכניס ביקורתיות בחצי חיוך.

יש לך מיליון דולר להוציא על תרבות. למי היית נותן?

הייתי פותח לייבל למוזיקאים ועוזר להם במימון אלבומים והופעות. יש כל כך הרבה מוזיקאים ששנים מייצרים מוזיקה ומשקיעים בזה שעות על גבי שעות, כשכל הזמן הם צריכים לעבוד בעבודה צדדית כדי להתפרנס ולהחזיק את הראש מעל למים. המדינה משקיעה מיליונים בתיאטרון ובמוזיקה קלאסית, אבל למה שמוגדר כמוזיקה קלה אין אפילו שקל אחד בתקציב המדינה. גם אמנים שיחסית מצליחים נאבקים לגמור את החודש בכבוד.

הסטטוס הכי מיוחד שהעלית בפייסבוק:

אני לא מעלה הרבה סטטוסים, כמעט בכלל בשנה וחצי האחרונות. אבל זכור לי סטטוס מכונן שכתבתי ביום שקניתי מקדחה: "החיים מתחלקים לשני סוגים של אנשים - למי שיש מקדחה, ולכאלה שאין להם וקודחים למי שצריך".

עם איזה אמן לא ישראלי היית רוצה לנגן?

לאונרד כהן ז"ל, אבל כנראה שפספסתי בגלגול הזה. הייתה לו יכולת כתיבה והגשה נפלאים. כתיבה מדויקת בחסד. דמות שמעוררת אצלי הרבה השראה. מצד אחד צניעות ופשטות מלאת שמחת חיים, ויחד עם זה הצליח להגיע להרבה עומקים, מין כנות שיכול להיות לפעמים אפילו מוגזמת.