בטקס, שייערך על ידי המרכז העירוני לתיעוד, חקר והנצחת השואה, יופיע הזמר והיוצר אהרון רזאל במופע מיוחד שבו הוא משלב שירים וסיפורים מנקודת מבטו כנכד לניצולי שואה. המופע הוא וריאציה למופע משותף שהעלה רזאל עם סבתו פאני רוזלאר, ניצולת שואה.

*****

מול הבית של יאשקה, "המומחה הכי מומחה לתיקונים", צמח הר. הר זבל שמסתיר לו את הנוף. משפחתו של הילד, מספר הסיפור, שומעת את התסכול של יאשקה ומחליטה לקחת אותו לסיור בהר המשוקם שהפרחים והטבע חוזרים לחיות בו. 'ההר של יאשקה' מאת יוסי אבולעפיה, עם עובד.

*****

'מגדלור' מספר 3 יוצא לדרך. בחמישי הבא, ז' בטבת, יתקיים ב'גולה' בפתח תקווה ערב שכולו חשיפה לאמנים חדשים, רובם דתיים. המופיעים נבחרו אחרי אודישנים מוקפדים ויקבלו את הבמה לשבע דקות בדיוק, שבמהלכן יבצעו סצנה מהצגה, שיר או מופע ספוקן וורד. מרבית האמנים מגיעים אל הבמה אחרי מסע אישי לא פשוט. ניהול אמנותי: אביחי שילה. הכניסה חופשית.

*****

עשור לכנס ראש הממשלה לשפה העברית, או בשמו הקצת יותר מדליק: 'לשון ראשון'. החגיגה, שתתקיים בשבוע של י"ט בטבת בראשון לציון, תכלול מופעים, פאנלים, תערוכות והצגות ילדים. בין המופעים 'שירים שעשו עלייה' - מופע על שפת ההומור הישראלי, ו'הגיונירה' - הכנס השנתי לחובבי תשבצי ההיגיון. יועצת אמנותית ועורכת התוכן: מאיה פוגל.

[email protected]