עיריית ירושלים
עיריית ירושליםצילום: אביר סולטן, פלאש 90

חבר מועצת העיר ירושלים ומחזיק תיק רווחה יעקב הלפרין, קרא (ראשון) לעובדים סוציאליים חרדים להתמודד על תפקיד עובד סוציאלי באגף הרווחה של עיריית ירושלים.

"זה הזמן", אומר הלפרין, המכהן גם כיו"ר סיעת יהדות התורה בעיריית ירושלים, "לאייש תפקיד זה בעובדים סוציאליים שיש להם את הזיקה ואת ההבנה העמוקה של מאפייני המגזר החרדי".

מזה שלוש שנים מחזיק הלפרין בתיק הרווחה המקומי. לדבריו, מתוך רצון לשפר את שירותי הרווחה למגזר החרדי בירושלים, התקבלה החלטה כי יש להכניס יותר עובדים סוציאליים חרדיים למערכת ועל מנת להעניק לתושבי ירושלים החרדים טיפול רווחה הולם מתוך התחשבות והבנה לצרכיו.

"אנו חייבים להביא בשורה בנושא שילובם של עובדים סוציאליים חרדיים במערכת הרווחה העירונית", מסביר הלפרין. "העובדה שהם מגיעים מאורח חיים זהה, ומבינים את הדקויות והניואנסים של המגזר, תתרום לכך שהם יוכלו לתת מענה הולם, לטפל מתוך רגישות והבנה במשפחה, ולהובילה למקום טוב יותר בכל תחום שהוא".

בדבריו קורא הלפרין לכל מי שבידו תואר אקדמאי בעבודה סוציאלית, סיים בהצטיינות את לימודיו, צבר ניסיון בתחום ומעוניין לתרום מזמנו, מרצו וכוחו ומתוך תחושת שליחות ואהבה, לבוא ולהציג מועמדותו בעירייה.