השר אורי אריאל

השר אורי אריאל מבהיר היום (שני) בראיון לערוץ 7 כי סיפוח מעלה אדומים הוא צעד מתבקש ביותר.

"יש לי את הזכות להיות המתיישב הראשון בגרעין של מעלה אדומים בשנת 1975. עברו 41 שנים ואנחנו לקראת סיפוח. שמח שהבית היהודי מוביל את המהלך כדי להיות סמן לכל יהודה ושומרון ולהביא לזכויות שוות לכל האזרחים", אמר אריאל.

השר דוחה את דבריו של צחי הנגבי לפיהם יש להמתין לממשל הבא, "אני לא חושב כמו צחי הנגבי. יש חשיבות לתיאום עם ממשל ארה"ב אבל לא כתנאי. עשינו את זה בירושלים ובגולן והגיע הזמן לריבונות גם בשטחי יהודה ושומרון"

על החקירה שנפתחה נגד ראש הממשלה אמר שר החקלאות, "מה שצריך לחקור - יחקרו ואני סומך על המשטרה. עם זאת, יש פה רדיפה ציבורית שלא מניחה לרגע, על כל דבר ועל כל שטות. אנחנו נעבור גם את זה. אני מאחל לראש הממשלה להמשיך בממשלה הזאת יחד איתנו, לטובת עם ישראל ומדינת ישרא".

השר אריאל התייחס בראיון גם לזיכרונותיו מהשר לשעבר, עו"ד יעקב נאמן ז"ל שהובא היום למנוחות. "איש גדול. הכרתי אישית את יעקב נאמן 30 שנה. אספר שהייתי חבר בוועדה למינוי שופטים - ואמרו שלא נצליח למנות שופטים לעליון כי יש מתחים. הצלחנו בזכות יעקב נאמן ז"ל, שתיווך עד למינוי השופטים. הוא פעל רבות למען מדינת ישראל ועם ישראל. איש של חסד, יהי זכרו ברוך"