עמיחי אתאלי בתמונה עם אחיו אלחנן הי"ד
עמיחי אתאלי בתמונה עם אחיו אלחנן הי"דצילום: באדיבות המשפחה

טיפ לאחיי בני המשפחות השכולות הטריים מבעל פז"מ של 25 שנה.

שחררו את השרים. אתם לא באמת צריכים אותם בטקסים, בלוויות, באזכרות שלכם. הם הרי לא באמת מכירים אתכם. זה יסתכם בבנאדם שבקושי יודע לבטא את שם המשפחה שלכם, אבל יקבל מעוזריו דף עם השמות של כולכם ויקרא אותם כאילו הוא חלק מכם. אל תבזבזו ככה את הדקות הכי מזוקקות של הכאב והאינטימיות שלכם? עזבו.

מבין מאוד את הצורך בתחושת הכרה ממלכתית. עוד שניה אני כבר 26 שנה בעסק. אבל האנשים האלה מגיעים לאירוע מפוצץ הלב שלכם, כעוד משימה בסדר היום הטכני שלהם. באו מפגישה עם יו"ר ועד עובדים וימשיכו לחינה של חבר מרכז. גם ענקי הנשמה מביניהם,

אלה שבאמת כואבים על כל חלל, לעולם לא יגיעו לרמת האינטימיות שלה אתם זקוקים כרגע. (בדקתי עכשיו בארכיון: מתברר שבלוויה של אלחנן אחי היתה נבחרת נכבדה. ברור שאף אחד לא זוכר את זה).

אתם בכל זאת זקוקים לייצוג ממלכתי? בשביל זה מאות אלפי חיילים בצה"ל. שרים יש מעט והם צריכים לנהל מדינה.

תגידו להם ככה: אדוני השר וגבירתי השרה. מעריכים מאוד את הרצון אבל אל תבוא. אתה איש עסוק וזמנך יקר מאוד, אל תבזבז חצי יום על לוויה של מישהו שלא הכרת.

רוצה באמת לעשות לנו טוב? למשך כמה שעות תנהל את המשרד שלך בדרך הכי נכונה, אמיתית ויעילה שאתה יכול להעלות על הדעת. לכבודנו ולזכר אהובנו, היום, אפילו רק ליום אחד, תעשה רק דברים טובים למען אזרחי ישראל.

פורסם בדף הפייסבוק של עמיחי אתאלי, כתב ידיעות אחרונות