אביה של סגן שיר חג'אג' הי"ד

הרצל חג'אג' שבתו סגן שיר חג'אג' הי"ד נרצחה בפיגוע הדריסה בארמון הנציב, מספר לערוץ 7 על בתו שהצליחה להגיע לשירות משמעותי ביחידת מודיעין מובחרת, ומצפה מהממשלה להילחם בטרור הערבי עד להכרעתו.

במשפחת חג'אג' שבמעלה אדומים מתקשים לעכל את האבדה הקשה. "כל ילד הוא פרח, אבל הילדה שלי היא זר פרחים, ילדה מדהימה. בגיל 17 החליטה שהיא רוצה עתודה, עשתה פסיכומטרי ובגרויות יחד, נכנסה לעתודה במכללת עזריאלי, למדה ארבע שנים, התגייסה והצליחה להתקבל ליחידת מודיעין מובחרת".

שיר הי"ד הקפידה לקיים מצוות ככל יכולתה, "שמרה שבת, היתה אוכלת רק כשר, היתה מעשרת את הכסף שהיא היתה מרוויחה. שיר התנדבה עם קשישה ניצולת שואה, עשתה כל כך הרבה בשביל גיל 22 שאנחנו פשוט לא מאמינים".

הרצל מדגיש כי הסיטואציה הקשה ביותר היא קבורת ילדים על ידי הוריהם. ''זה הדבר הכי גרוע שיכול להיות להורים. אני עדיין לא מעכל".

רה"מ בבית משפחת חג'אג'
רה"מ בבית משפחת חג'אג'צילום: באדיבות המשפחה

אמש ביקר ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית המשפחה, הרצל מחה על המשך פיגועי הטרור והציע לנתניהו מספר דרכים למיגור הטרור הערבי. "אמרתי לו - 'אתם משחקים שחמט והם משחקים ג'ודו'. אני לא ימני קיצוני, אנחנו ימניים ואוהבים את ארץ ישראל.

"אני אמרתי לנתניהו - איפה המוח היהודי? תפסיקו לפחד מאומות העולם, תפסיקו עם השטויות האלה. בארצות הברית תפסו את בן לאדן, הרגו אותו ואת הגופה זרקו בים. המחבל שהרג לי את הילדה זה הבן לאדן שלי, שיזרקו את הגופה שלו לים. הדמוקרטיה הכי גדולה בעולם עושה את זה אז קחו את הגופה שלו ותזרקו לים.

"תהרסו את הבית של המחבל, לא עם פטיש ורק את הפינה של החלון, תשטחו את הבית. צריך לקחת להם את התעודות ולהעיף מפה את כל המשפחה. בממשלה אומרים 'נעשה נעשה' אבל מטאטאים מתחת לשולחן. אנחנו משלמים את מחיר ה'שלום' של ביילין, עשו עלינו ניסויים כאילו אנחנו עכברים במעבדה'', זועק אביה של שיר הי"ד.

שיר חג'אג' הי"ד
שיר חג'אג' הי"דHandout photo IDF Spokesperson