אופיר אקוניס
אופיר אקוניסצילום: הדס פרוש, פלאש 90

שר המדע הטכנולוגיה והחלל אופיר אקוניס ביקר היום (שני) במועצה המקומית אפרת שבגוש עציון.

במהלך הביקור סקר השר אקוניס את המיזמים החדשים של תלמידי מערכת החינוך באפרת בתחום המדעים. במהלך הביקור נחשף השר ליריד מדעים שאורגן על ידי תלמידי בית הספר התיכון נווה שמואל באפרת, ושמע על החשיפה הגבוהה למקצוע המדעים במערכת החינוך באפרת.

בהתייחסות ראשונה לפיגוע שאירע בשבוע שעבר בארמון הנציב בירושלים אמר השר בפני מאות התלמידים כי "בשם חברי לממשלה אני מתנצל על שלא באנו ללוויות של הנרצחים בפיגוע שבוע שעבר". לגבי מדינה פלסטינית אמר השר אקוניס כי כל עוד זה תלוי בו לא תוקם מדינה פלסטינית.

ראש המועצה המקומית אפרת עודד רביבי שאירח את השר אמר כי הוא העניק חשיבות גבוהה לביקור "אתמול ראינו בדו"ח שפורסם על ידי מכון אדווה כי רבים מבני המועצה אפרת בוחרים במסלול אקדמי לאחר השירות הצבאי ובעצם מציבים אותה בצמרת היישובים שצעיריה בוחרים ללמוד באקדמיה.

החשיפה של התלמידים למקצועות נוספים כמו מדעים מעבר למקצועות החובה כמו תנ"ך, מתמטיקה, עברית, אנגלית ועוד היא חשיפה חשובה מאוד שבוודאי עוזרת להם להתברג ביום מן הימים באקדמיה, וכפי שראינו גם להצליח"

רביבי הוסיף ואמר כי השר אופיר אקוניס הוא ידיד ההתיישבות, "אנחנו רואים עין בעין את המשך קיומה של מדינת ישראל וצמיחתה של אפרת בירת גוש עציון"