השגריר שפירו נפרד

שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו, קיים הערב (שלישי) אירוע פרידה וסיכום במרכז יצחק רבין בתל אביב. שפירו דיבר בהתרגשות גדולה עם הקהל שכלל אישי ציבור, בכירים במערכת הביטחון וחברים רבים.

בשיחה עם ערוץ 7 בסיום האירוע סיפר שפירו כי הוא מתרגש מאוד מהמעמד. "נהנתי מהתפקיד", סיכם שפירו, "נהנתי להיות שגריר ארה"ב בישראל יותר מכל עבודה שעשיתי אי פעם. 'נולדתי' לתפקיד הזה, ואתגעגע אליו".

"אני תמיד מחפש השראה מפרשת השבוע והשבוע פרשת שמות", אמר השגריר היוצא בדבריו לקהל, "מה שדיברו היום בכנסת על כך שעשינו את העבודה למרות הקושי מחבר אותי לסיפור של שפרה ופועה שעשו הכל למרות הקושי, למרות הסכנה עשו הכל כדי להציל את הילד משה. משה חזר למצרים למרות כל הקושי ולא ויתר על המשימה. כך גם אני ניסיתי לעשות".

שפירו אמר שעבורו המשימה החשובה הייתה לחזק את הקשר בין ארה"ב וישראל והוא הודה גם בפני הקהל וגם בשיחה עם ערוץ 7 שזה לא תמיד היה כזה קל - "אפילו בין החברים הכי טובים יש רגעים של הסכמה ושיתוף פעולה וגם רגעים של אי הסכמה וקצת קושי - כך היה גם בקדנציה שלי, אבל אני מאוד מרוצה ממה שהשגנו כבנות ברית ושותפים בביטחון, מודיעין, טכנולוגיה וכלכלה".

שפירו נפרד מריבלין
שפירו נפרד מריבליןצילום: מארק ניימן, לע''מ
שפירו נפרד מיו"ר הכנסת
שפירו נפרד מיו"ר הכנסתצילום: מרים אלסטר, פלאש 90