אזור מציאת גופתה של נגר
אזור מציאת גופתה של נגרצילום: דוברות מד"א

לבית המשפט המחוז בנצרת הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד ראיש רושרוש, ערבי בן 27 מכפר מע'אר, בגין רצח תהילה נגר ז"ל בת ה-31 מקיבוץ גינוסר הסמוך לכנרת.

מכתב האישום עולה כי ב-20 בדצמבר, סמוך לשעה 07:00 בבוקר, התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על מציאת גופת אישה המוטלת לצד הדרך בכביש 90 סמוך לישוב מגדל.

כוחות משטרה הגיעו למקום, סגרו את הזירה והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות, במקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה מיוחדים בהם מעבדת זיהוי פלילי ניידת, חוקרי זירה, פיקוד מחוז צפון וחוקרי מחלק הרצח מהיחידה המרכזית.

מהנתונים הראשונים בזירה עלה כי המנוחה הינה תהילה נגר ז"ל, תושבת קיבוץ גינוסר הסמוך, בת 31, אשר לילה קודם יצאה לבילוי ומאז לא שבה לביתה. נגר יצאה לבילוי עם רושרוש שהיה בן זוגה.

זמן קצר לאחר הדיווח על מציאת הגופה, חוקרי המשטרה מאתרים את רושרוש במקום עבודתו בכפר עילבון.

רושרוש נעצר והובא לחקירה אך לא שיתף פעולה ובנוסף בחר שלא לענות לשאלות חוקריו לאורך כל תקופת מעצרו.

מחקירה אינטנסיבית עולה כי רושרוש ונגר ניהלו מערכת יחסים רומנטית במשך שנה וחצי. רושרוש נהג להכות אותה, להכאיב לה ולהשפילה, אך נגר הקפידה לשמור על כך בסוד ולא לשתף איש בחוויותיה הקשות והמשיכה להיות עימו בקשר רומנטי.

לפני כחודשיים, במהלך חודש אוקטובר 2016 רושרוש שוב הכה את נגר בחוזקה עד אשר נזקקה לטיפול רפואי, והפעם אזרה אומץ וביחד עם אימה הגיעה לתחנת המשטרה להתלונן כנגד האלימות מצד בן זוגה.

מיד לאחר הגשת התלונה, רושרוש אותר, נחקר ונעצר למשך חמישה ימים אך בשל חוסר שיתוף פעולה מצד נגר, בקשתה למחיקת התלונה והקשיים הראייתיים שעלו מן החקירה, רושרוש שוחרר ע"י בית המשפט ונאסר עליו ליצור קשר עם נגר למשך 15 יום והתיק נסגר.

רק לאחר הרצח התאפשר לחוקרים להגיע לראיות חדשות ומהותיות בגין האלימות של רושרוש כלפי נגר. התיק נפתח מחדש ורושרוש מואשם גם באלימות הקשה שנקט נגד נגר במהלך הקשר הרומנטי שלהם.

לאחר 15 יום שבהם נאסר עליו ליצור קשר עם נגר, רושרוש יצר איתה קשר וביקש ממנה לחדש את היחסים ביניהם או לפחות לסיים את הקשר הרומנטי שהיה ביניהם בצורה יפה.

נגר הסכימה. ב-19 בדצמבר הגיע רושרוש לקיבוץ גינוסר, אסף אותה ברכבו והם בילו במתחם הקניות בטבריה.

בשלב מסוים, סמוך לשעה 00:45, הם הגיעו לחניון אספלט סמוך לכביש 90 מול הכניסה המזרחית לישוב מגדל ושם רצח רושרוש את נגר שנאבקה בו עד דקותיה האחרונות, באמצעות אבן שפה במשקל של כ-30 ק"ג.

צוות החקירה שיצא לאיתור הנאשם בביתו גילה כי רכב הגי'פ שלו לא נמצא בחניה, והוא יצא לעבודתו ברכב הטויוטה של המשפחה. צוות בילוש איתר את רושרוש במקום עבודתו וצוות נוסף ניסה לאתר את הג'יפ בו נהג. לאחר חיפוש יסודי ונרחב בכפר מע'אר נמצא הרכב בפאתי הישוב ובתוכו סימני דם של נגר.

רק לאחר הרצח התאפשר לחוקרים להגיע לראיות חדשות ומהותיות בגין האלימות של רושרוש כלפי נגר. התיק נפתח מחדש ורושרוש מואשם גם באלימות הקשה שנקט נגד נגר במהלך הקשר הרומנטי שלהם.