ראאד סלאח
ראאד סלאחצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

המזרחן ד"ר ראובן ברקו, פרשן לענייני ערבים בעיתון ''ישראל היום'', מזהיר מפני שיבתו לזירה של השייח' ראאד סלאח ששוחרר השבוע מהכלא בתום תשעה חודשי מאסר אותם ריצה בגין הסתה לאלימות.

"אנחנו צריכים להיערך לחזרתו של האיש המסוכן הזה לזירה. אני מניח שבתוך זמן קצר נשמע על כך. הוא עוסק בסכסכנות תמידית וקריאה לג'יאהד נגד ישראל. הוא פועל בשם האחים המוסלמים והוא לא יירגע, כולנו צריכים להיערך לצעדים הבאים שלו".

לדבריו, פעם אחר פעם סלאח פועל בתחכום תוך הערמה על רשויות החוק, "הוא שור מועד שימשיך בפעילות שלו נגד מדינת ישראל תוך שימוש בטיעון השקרי שמסגד אל אקצה בסכנה. זו דרכו וזה מה שהוא עושה גם לפרנסתו כי הוא ותומכיו מקבלים מיליונים מקטאר וזה אידיאל כלכלי.

''הוא מצליח להערים על המדינה ולטעון פעם אחר פעם שהוא מלמד בסך הכול מורשת אסלאמית שזה טריק ידוע, העולם לא מצליח להבין את סוד ההסתה האסלאמית שפועלת באצטלה של אסלאם פוליטי אבל זו חבורת מסיתים שכתוצאה מההסתה שלהם אנחנו רואים אנשים כמו הדורס בנגב והדורס בארמון הנציב".

ד"ר ברקו מזהיר מפני פעילותם המסוכנת של חברי הרשימה המשותפת, "מה שראינו בנגב שלשום היה כתוצאה מאותם איסלמיסטים מהתנועה האיסלמית שנכנסו לתוך הואקום בנגב וכמובן כתוצאה מפעילותם של חברים ברשימה המשותפת שמנסים להפריע לרשויות החוק לבצע את תפקידם ולנסות להשפיע ולהסית נגד מדינת ישראל".

לדבריו אנשים כמו ראאד סלאח ימשיכו לשקר בשם האיסלאם, "כשראאד סלאח קורא למוסלמים למות למען אל אקצא זה סותר את דברי הנביא מוחמד שאמר במפורש ששפיכת דמו של מאמין מוסלמי יקרה יותר מכל הכעבה, כולה ולמרות זאת ראאד סלאח ממשיך לקרוא לשפיכות דמים וממשיך עם עלילות הדם שלו".