אילוסטרציה
אילוסטרציהIstock

ארבעים אלף הפלות מתבצעות בישראל בכל שנה. אגודת "אפרת" תומכת בנשים על מנת שימשיכו את ההריון למרות הקשיים ומלווה אותן, הן בסיוע נפשי והן בסיוע כלכלי.

בזכות פעילותה של אגודת אפרת ניצלים חייהם של כ-4,000 תינוקות מידי שנה.

חלק מהליווי הצמוד של "אפרת" כולל סיוע כלכלי לשנתיים: מיטה, עגלה ואמבטיה לתינוק, ערכת ביגוד וציוד ראשוני וכמובן טיטולים, מטרנה וסל מזון למשפחה.

באגודת "אפרת" ישנן אלפי מתנדבות שמלוות יום יום את היולדת ועוזרות להן בתמיכה נפשית ובכל מה שנדרש למימוש זכויותיהן כדי ללהן וילדיהן יהיו חיים טובים ומאושרים.

ממשיכים בדרכי המיילדות העבריות

מועצת הרבנות הראשית ורבנים מכל החוגים והעדות יצאו בקריאת קודש להקדיש את השבוע שבו נקרא בתורה על המיילדות העבריות שהצילו את ילדי ישראל מגזירת פרעה לאגודת אפרת שממשיכה בדרכן ומצילה בימים אלו אלפי תינוקות מגזירת פרעה של ימינו.

בעזרתם האדיבה של תורמים, יצאה אגודת "אפרת" בקמפיין מיוחד שיימשך עד יום שני שלאחר פרשת שמות. כנגד כל שקל שייתרם לאגודה, תורמים יתרמו שני שקלים נוספים.

כך יוצא שכל מי שתורם שקל אחד, למעשה עוזר לאפרת בשלושה שקלים וכך אם על כל תרומה היה ניתן להציל ילד אחד, מעתה יוכלו להינצל שלושה ילדים!

יו"ר האגודה ד"ר אלי שוסהיים: "אנו הולכים בדרכן של המיילדות העבריות נגד גזירת פרעה של ימינו. בשעות האלו ניתן להגדיל בצורה משמעותית את הפעילות של אגדות אפרת על ידי הצלת ילדים. לכן אני פונה לכל אחד ואחת היו שותפים לפעילות קודש זו ותזכו גם כן עמנו להציל את ילדי ישראל".

כל שקל הופך לשלושה | מצילים את ילדי ישראל | לפרטים לחצו כאן

ד"ר אלי שוסהיים