כמה טוב שיש ליגה. מכבי תל אביב גברה הערב, די בקלות, את היריבה העירונית הפועל תל אביב 73-87, יומיים אחרי ההפסד הביתי לכוכב האדום בלגראד - אבל גם יומיים לפני המשחק הראשון מבין שניים השבוע באירופה.

מאמן מכבי תל אביב החליט להשאיר את סוני ווימס ברוב שלבי המשחק על הספסל - וגם אנדרו גאודלוק לא הבריק, אבל אין ספק שהקבוצה קיבלה, לפחות הערב, את הישראלים שלה בחזרה.

הרבע הראשון היה דווקא צמוד. גל מקל הוביל את הצהובים ודאג שישמרו על היתרון, כשמהצד השני גינת ובלאט, יחד עם הזרים שמרו את האדומים בתמונה. זה נגמר 23-24 למכבי תל אביב.

ברבע השני הצהובים לקחו את ההובלה. ויקטור ראד היה האיש החם, סילבן לנדסברג סייע לו - כשמהעבר השני מארק ליונס, ריצ'ארד האואל ואלאנדו טאקר מנסים להיצמד למארחים.

במצב של נקודה הפרש, לקח בגאצקיס, המאמן בצהוב, פסק זמן והקבוצה שלו רצה 0-8, וסיימה את המחצית ביתרון 36-45.

ברבע השלישי פניני ומקל נתנו סלים יפים, אייברסון וראד נתנו עוד כוח ובסיומו כבר הובילו הצהובים ב-10 הפרש, 57-67.

הפועל תל אביב לא הצליחה לחזור למשחק. המארחים התעקשו - היו מארגנים יותר - וגם הצליחו להוציא כמה משחקני המפתח האדומים בחמש עבירות.

במכבי תל אביב יודעים שלמרות היכולת הטובה יחסית, בשביל המשחקים השבוע מול גלטסראיי וקאזאן הם יצטרכו להיות הרבה יותר ממוקדים.

למכבי ת"א קלעו: ראד 19, לנדסברג 18 (6 ריבאונדים), סילי 14, פניני 13 (7 ריבאונדים), מקל 7, אוחיון 6, אייברסון 6 (9 ריבאונדים, 3 חסימות), אלכסנדר 4.

להפועל ת"א: האואל 18 (7 ריבאונדים), ליונס 17 (6 אסיסטים), טאקר 12 (11 ריבאונדים), גינת 10, בלאט 8 (7 אסיסטים), וויליאמס 8.