מירי רגב בליכודיאדה

שרת התרבות והספורט מירי רגב (הליכוד) טענה היום (שישי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו עובר לינץ' ציבורי ותקשורת בהובלת התקשורת וגורמים משמאל, כלשונה.

בכנס הליכודיאדה באילת אמרה רגב כי "מה שעובר ראש הממשלה ומשפחתו בשבועות האחרונים זה לינץ' ציבורי ותקשורתי באמצעות התקשורת וגורמים מהשמאל. חקירה שמתנהלת בתקשורת ערב ערב עם הדלפות מלאות בשקרים וחצאי אמיתות וכל זה כשראש הממשלה מנוע מלהגיב ומלהתייחס לנושא כי הוא תחת חקירה".

"זו תופעה מכוערת ולא ראויה שכוללת גם מתקפה וכינויים אישיים נגד היועץ המשפטי לממשלה במטרה ללחוץ אותו להגיד כתב אישום נגד ראש הממשלה", הוסיפה רגב. "הם לא עשו את זה ליועמ"שים מהקליקה שלהם, לא לאהרון ברק ולא למיכאל בן יאיר. אבל בחבורת אנטי-ביבי הכל מותר. יש כאן וירוס אנטי ביבי ואנחנו נפרק אותו''.

רגב הדגישה, "לא יעזור להם. הליכוד יישאר בשלטון עם ראש הממשלה נתניהו. אני שולחת מכאן חיזוק גדול לראש הממשלה נתניהו, לרעייתו שרה ולילדיו. אנחנו אתכם ומאחוריכם".

בהמשך הביעה שרת התרבות תמיכה בהחלת הריבונות ביו"ש. ''הליכוד לא צריך לקרוא לעצמו איחוד לאומי כדי להתעסק בנושאים הלאומיים ולשמור על הריבונות שלנו בארץ ישראל, באיו"ש ובירושלים בירתנו הנצחית''.

את פעולותיה במשרד התרבות תיארה רגב כמהפיכה לקירוב הפריפריה והמרכז. ''לא עוד שליטה של האליטה, גם אנחנו יודעים מהי תרבות. גם למזרחיים יש אושר תרבותי. כפי שאנחנו נותנים לאופרה ניתן גם לאנדלוסית וכפי שנותנים במרכז תל אביב ניתן גם בנצרת, בקריית שמונה, ברהט וביהודה ושומרון''.

"כדי למשול צריך אומץ, לקבל החלטות וללכת בדרך הישר ולא לפחד מקריאות בוז' או מהתקשורת כי מול האמת אף אחד לא יכול לנצח אותנו. בדרך הזו אנחנו הולכים, בדרך הזו נמשיך ללכת, נמשיך להוביל את החברה הישראלית לשוויון בין המרכז והפריפריה, בין ערבים ליהודים, בין חילונים ודתיים. נאחד את כולנו יחד".