קהל ממוקד. יריד הנדלן של חברת החיים יפים
קהל ממוקד. יריד הנדלן של חברת החיים יפיםצילום: יח"צ

איפה לקנות דירה? האם אנחנו בכלל יכולים להרשות לעצמנו לקנות דירה? איך נדע איזו קהילה מתאימה לנו? חברת "החיים יפים" עשתה סוף לשאלות האלו והשיקה את יריד הנדל"ן הממוקד ביותר למגזר הדתי.

היריד הראשון התקיים ביישוב נוף איילון. ביריד השתתפו עשרות משפחות שבאו למצוא לעצמם בית וקהילה.

מגוון דירות
מגוון דירותצילום: החיים יפים

יחודיות היריד הוא בכל שהוא נודד. היריד מרכז מספר מגוון של פרויקטים ומגיע עד למקום המגורים של המתעניינים ללא צורך להתרוצץ או לנסוע למרחקים. להזמנת היריד למקום מגורכם ללא עלות לחצו כאן

במהלך היריד הוצעו למשתתפים הפרויקטים: שחר הצעירה שבגוש שילה, סוסיא הסמוכה לבאר שבע, שדמות מחולה שבצפון, מגדלים הסמוכה לאריאל, נופי ארומה באיתמר, נווה דרור שבמבוא דותן ורבבה שבמרכז.

כל משתתף קיבל דפי התמצאות המסדרים את הפרויקטים לפי סגנון הקהילה, סוגי הבתים והאזורים בארץ. במהלך כל הערב נהנו המשתפים מכיבוד קל ומפנק והכל – ללא עלות.

יריד נדל"ן נודד
יריד נדל"ן נודדצילום: החיים יפים

מחברים אנשים לקהילה
חברת "החיים יפים" המשווקת את הפרויקטים ושהשיקה את היריד פועלת לייצר קהילות בארץ ישראל בכלל וביהודה ושומרון בפרט. החברה מתמחה בשיווק למגזר הדתי וכעת היא פועלת להנגיש פרויקטים מבוקשים בצורה מסודרת ותחת קורת גג אחת למתעניינים הרבים.

"אשתו של איש קבע המשרת בעיר הבה"דים נחשפה לפרויקט גבעת משואה שנמצא במרחק כלל לא רב מעיר הבה"דים." סיפר למדור עובד בחברה. "בלעדינו, סיכוי נמוך שהיא הייתה נחשפת לפרויקט וזה עושה לנו חשק להמשיך ולהגיע לכל מקום שצריך על מנת לחבר אנשים לקהילות.

אז איפה יהיה היריד הבא? בחברה עובדים על מספר מקוות חדשים אך מזמינים את הקהל להזמין את היריד למקום מגוריהם, בהתאמה אישית לאופי ולדרישות הקהילה המקומית.

להזמנת היריד למקום מגוריכם לחצו כאן