אילן רמון ז"ל
אילן רמון ז"לפלאש 90

יומנים מהפצצת הכור בעיראק, פריטים לזכר השואה שלקח עמו לחלל, מזון כשר, שרידים מההתרסקות ועוד. כל אלה מספרים את סיפור חייו של האסטרונאוט הישראלי הראשון שלא זכה להשלים את משימתו. בנוסף לכך, יוצגו תמונות מחייו של רמון על כני ציור. החל מהשבוע, מדעטק חיפה.

*****

יעקב שוואקי מוציא "אלבום מיטב" בשביל כל מי שעוד לא שומע מחרוזות שירים שהרכיב לעצמו לבד. האלבום הכפול שהוא משיק בשם 'היו זמנים' כולל שמונה מחרוזות, שהן 115 דקות של התרפקות נוסטלגית על פס הקול שליווה אותנו בשנים האחרונות. הבונוס: הקלטה שלו שר במקהלת ילדים בגיל 11.

*****

במועצה האזורית מטה יהודה מזמינים אתכם לחגוג את ט"ו בשבט במגוון סיורי פריחה זוגיים או משפחתיים. ביום שישי, י"ד בשבט, יתקיימו ארבעה סיורים חינמיים של בית ספר שדה שער הגיא, ביקורים ב'מושב של סבא' במושב בית מאיר, הפנינג נטיעות ברמת רחל ועוד. פרטים באתר התיירות של המועצה.

*****

לפני שנה נגדעו חייה של דפנה מאיר באבחת סכין אכזרית של רוצח. בחייה הקצרים הספיקה מאיר להפוך מנערה שאין לה בית לרעיה ואם, והכניסה לביתה שני ילדי אומנה. היא הותירה חותם באנשים ונשים שבהם טיפלה ולא הפסיקה לכתוב - למטופלים, לחברות לקולגות ועוד. יפעת ארליך טוותה מכל אלה ספר. 'מה יקרה אם אמות מחר בבוקר'. הוצאת ידיעות.