בגאצקיס במשחק מול באמברג
בגאצקיס במשחק מול באמברגצילום: האתר הרשמי של מכבי ת"א

מאמן מכבי תל אביב, איינארס בגאצקיס שוב שטף את שחקניו, אחרי ההפסד אמש (חמישי) לבאמברג 75-90.

"זה היה משחק מעניין, אבל היינו בו למשך 20 דקות בלבד. משום מה, הפסקנו לשחק באגרסיביות ונתנו להם זריקות חופשיות. כדורסל מורכב משני חלקים - הגנה והתקפה - והיה חסר לנו קצת מכל דבר במחצית השנייה. אני יכול לדבר רק על התקופה שלי כאן, ואני חושב שהיו חלקים הערב שהראינו איכות, אך זה לא מספיק", סיפר בגאצקיס את הרשמים שלו מהמשחק.

לדבריו, "לא עשינו עבודה לגמרי טובה ואני לא בורח מזה, אבל קורים דברים שמשפיעים עלינו. שחקנים קיבלו יותר דקות בגלל החיסרון של אחרים וזה עושה שינוי. צריך להחזיר אותם לעניינים ולכושר וזה לוקח זמן".

הוא התייחס גם לסיכויים הקלושים מאוד לעלות לשלב הבא ביורוליג. "הסיכויים? ברור שהם הולכים וקטנים, אבל זה לא משנה כרגע. יש לנו כבוד וגאווה. צריך לשמור עליהן, וצריך להיראות טוב. לשחק חזק עד המשחק האחרון. אסור לעשות חלוקה למשחקים חשובים ולא חשובים".

לצהובים אין הרבה זמן להתעסק בהפסד. כבר ביום ראשון הם יצאו למשחק חוץ קשה במיוחד מול הפועל ירושלים, שחווה הצלחות גדולות באירופה - אבל סובלת מאי יציבות בליגה.

לקראת המשחק שוקלים הצהובים ברצינות לרשום את דווין סמית' לליגה ולהותיר רק מקום להרשמה של זר אחד נוסף. זאת, בין היתר, לאור העובדה שג'ו אלכסנדר לא יעמוד לרשות הקבוצה - משום שירצה עונש הרחקה.