גם כותבי תוכנית הסאטירה המובילה בארה"ב, "סטרדיי נייט לייב" של רשת NBC, צחקו על הנשיא דונלד טראמפ בטענה שהוא עושה שטויות דווקא בשבתות. זאת, בשל העדרם של בתו, איוונקה, ובעלה, ג'ארד – שניהם יהודים שומרי שבת.

הטענה של חלק ממבקרי הנשיא היא שבתו וחתנו מאזנים אותו ומרגיעים אותו.

בתוכנית ששודרה במוצאי שבת נראה הנשיא – שמגולם ע"י השחקן אלכס בלדווין – שואל את אחד מעוזריו אם איוונקה וג'ארד כבר הלכו הביתה. העוזר מאשר שהם בבית בגלל השבת. "טוב מאוד", עונה לו טראמפ. "כשהיהודים עסוקים, הגויים משחקים".

אז קורא טראמפ ליועצו הבכיר, סטיב באנון, המגולם ע"י שחקן המחופש למלאך המוות (מבקרי טראמפ מציירים את באנון כדמות שטנית ואפלה).

"אני עייף ועצבני, ובא לי לפרוק את העצבים על מישהו", אומר טראמפ לבאנון. באנון מציע לו להתקשר לאוסטרליה. טראמפ מתעצבן על ראש ממשלת אוסטרליה לאחר שזה מודה לו על כך שארה"ב קולטת אלפי פליטים מאוסטרליה, ומסיים במילים: "התכונן למלחמה". הקטע הזה במערכון מבוסס על שיחה אמיתית בין השניים, שלפי ההדלפות היתה מתוחה.

הטענה שטראמפ עושה טעויות בשבתות הועלתה באחרונה באתר של כתב העת האמריקני "ואניטי פייר". הכתבת, אמילי ג'יין פוקס, הצביעה על שורת מעשים בעייתיים של טראמפ שנעשו בין כניסת השבת ליציאתה. לפי הכתבה, החתן – ג'ארד קושנר – זועם על כך מצב העניינים הזה ועל השפעתו הגדלה של באנון על חותנו.