אריה דרעי
אריה דרעיצילום: משה גולדשטיין (שימוש חופשי)

ח"כ יואב בן צור (ש"ס) מצטרף לביקורת שמתחו חברים אחרים במפלגתו מאז הבוקר נגד יו"ר המפלגה לשעבר, אלי ישי שיצא נגד היו"ר המכהן, השר אריה דרעי.

"אני מגנה את דבריו הכוזבים של אלי ישי על תנועת ש"ס ועל העומד בראשה, הרב אריה מכלוף דרעי, שנבחר להוביל אותה על ידי מר"ן, נשיא מועצת החכמים, רבינו עובדיה יוסף זצוק״ל. וייבדלו לחיים חברי מועצת חכמי התורה. אם יש מישהו שהבטיח מהפכה חברתית ומוביל אותה בנחישות זה השר דרעי", כתב בן צור בפוסט שפרסם בפייסבוק.

הוא הוסיף, "אין לי ספק שאלי ישי מנסה לנצל את הרכילות הטלוויזיונית לקידום מטרותיו האישיות והפוליטיות בלבד. באם היה נשאר להנהיג את התנועה והיה זוכה להגיע להישגיה כפי שהם כיום, היה רק מתגאה ומתראיין בשבחה. מהיכרותי האישית, גם ניסיונותיו לעקוף את הימין מימין מוכוונים למטרות פוליטיות ותקשורתיות בלבד".

מוקדם יותר, תקף ח"כ יגאל גואטה (ש"ס) את חברי הכנסת לשעבר אלי ישי וניסים זאב, שמתחו לאחרונה ביקורת על יו"ר המפלגה אריה דרעי.

כזכור, לאחר פרסום "סרטון הבצל" של דרעי אמר ניסים זאב בגלי צה''ל כי "דרעי שחקן. אני מתפלא שלא השתמש בגז מדמיע, זה יותר מהר. הוא ביזה את כבודו של מרן". אלי ישי אמר על רקע פינוי עמונה כי דרעי הוא "שמאלן" שירושלים ועמונה אינן מעניינות אותו.

ח"כ גואטה כתב הבוקר בפייסבוק, "כחבר תנועת ש״ס מיום היווסדה, אני מתבייש שאלי ישי היה יו״ר ש״ס. עסקן שנאה קטן, מתוסכל, ממורמר, מסתובב כאחרון הולכי הבטל ומנסה לקושש עוד השמצה ועוד דבר הבל נגד מנהיג תנועת ש״ס, הרב אריה דרעי.

"השר דרעי מנהיג בשנים האחרונות את תנועת ש״ס באופן מעורר כבוד ומוביל אותה להישגים עצומים למען כלל הציבור בישראל, ובעיקר למען השכבות המוחלשות. הנחות גדולות לכל הנוסעים בתחבורה הציבורית, הנחות בתעריפי המים בזכות מיליארד שקלים כספים קואליציוניים של ש״ס, העלאת שכר המינימום, סבסוד קייטנות קיץ למשפחות נזקקות ועוד הישגים רבים ואדירים''.

גואטה המשיך להעתיר שבחים על יו"ר ש"ס הנוכחי. "אריה דרעי, הוא יו״ר תנועה שהולכת ומתחזקת, הולכת ומתעצמת, מתקן את כל הליקויים שהשאיר אלי ישי, חבר בכיר בקבינט, מנהיג בלתי מעורער.

"ואלי ישי מקנא: הוא הובס בבחירות, נזרק מהמערכת הפוליטית, מסתובב מובטל, מתוסכל, מר נפש ומלא שנאה. עובר מתחנה לאתר כדי להשמיץ, ללכלך ויודע בסתר ליבו שעתידו הפוליטי הרחק מאחריו. אלי ישי וניסים זאב: אתם בושה וכלימה!", השתלח ח"כ גואטה.