מולנסטיין הערב. לא מתפטר
מולנסטיין הערב. לא מתפטרצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

אחרי שספגו את הפסדם הגדול ביותר בדרבי העירוני, מאז עונת 2000/1, מכבי חיפה סוערת.

מילא שמדובר במשחק בית שביעי ברציפות ללא ניצחון, מילא שמדובר בהפסד ליריבה פחות עדיפה, אבל כשמדובר ביריבה העירונית - הפועל חיפה, ובתבוסה של ממש. זה כבר לא עובר בשקט בחיפה הירוקה.

זה זמן רב שהאוהדים הירוקים דורשים את פיטוריו של המאמן ההולנדי של הקבוצה, רנה מולנסטיין.

לדבריהם, מולנסטיין מציב הרכבים מוטעים, אין טביעת יד בקבוצה וכל זה מבלי לדבר על כך שהגיע בשביל "התהליך", מושג שכבר הפך לבדיחה ונשכח עם הבאת שישה שחקני רכש בחלון ההעברות האחרון של חודש ינואר.

אחרי התבוסה בדרבי החיפאי, הפעם האוהדים הירוקים לא מתכוונים להרפות עד שהמאמן ההולנדי יפוטר. מולנסטיין מנגד לא ממהר לקחת אחריות ולהסיק מסקנות, אך נראה כי הפעם יראו לו את הדרך החוצה גם בניגוד לרצונו.

"היו לנו הזדמנויות טובות לכבוש, אבל לא ניצלנו אותן. במקום זאת, הם כבשו שער שני וגמרו את המשחק", ניתח מולנסטיין את ההפסד בסיום המשחק הערב (מוצאי שבת).

"לא ראיתי את זה בא, זו האמת", הודה המאמן ההולנדי, "הגענו לדרבי במצב רוח מרומם ובכושר טוב, אז זה כואב. אנחנו לא יכולים להמשיך לספוג שערים כאלו".

מולנסטיין אופטימי, לדבריו יעמוד על הקווים גם במשחק בשבוע הבא. "מדובר בתוצאה רעה מאוד, אך ננסה להתאושש כבר במשחק הבא".

ארבעה משחקים נותרו לקראת הפלייאוף העליון, בינתיים הירוקים ממשיכים להתרחק, אך זה לא גורם למולנסטיין להודות בטעותו. "לברוח בסיטואציות קשות זה קל, זה לא אני. כולם במכבי חיפה עובדים קשה כדי להגיע לפלייאוף העליון, אנחנו נגלה אם נהיה שם בעוד כמה משחקים".